Medzinárodná marketingová komunikácia
Autor: tinuska55
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 18.09.2015
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 270 slov
Počet zobrazení: 3 628
Počet zobrazení: 3 628
Tlačení: 299
Uložení: 340
Uložení: 340
Medzinárodná marketingová komunikácia
Prvky marketingového komunikačného mixu. Význam prostredia. Problém adaptácie a štandardizácie. Plánovanie marketingovej komunikácie v medzinárodnom kontexte.Prvky marketingového komunikačného mixu:
∙Reklamaje každá platená forma nepersonálnej prezentácie a podpory myšlienok, výrobkov alebo služieb, ktorú platí identifikovateľný sponzor.∙Podpora predajaje označením pre krátkodobé podnety, ktoré zvýšia nákup alebo predaj výrobku alebo služby kupóny, súťaže, prémie, rabaty...
∙Public Relationsznamená vytváranie a pestovanie dobrých vzťahov k verejnosti prostredníctvom priaznivej publicity, ktorá zdôrazňuje dobrý imidž firmy a dementuje, resp. odvracia nepríjemné a inak škodiace príhody, udalosti, správy a klebety.
∙Osobný predajreprezentuje ústnu prezentáciu v konverzácii s jedným alebo viacerými potenciálnymi kupujúcimi s cieľom predaja.
∙Priamy marketing
Komunikačné bariéry:
Problém adaptácie a štandardizácie:
∙sa môže použiť rovnaká komunikačná stratégia ako pre domáci trh ∙niektoré multinacionálne firmy využívajú štandardizovanú (rovnakú)
reklamnú tému na celom svete
∙samozrejme, že námet reklamy sa v malej miere mení, aby sa prispôsobil jazykovým odlišnostiam
Marketingové plánovanienevyhnutnosťou je vchádzať z dôkladnej analýzy aktuálnej situácie, v ktorej sa organizácia nachádza.
Podstata je zabezpečiť rovnováhu medzi marketingovými cieľmi, zdrojmi podniku a príležitosťami na trhu.
Špecifické znaky marketingového mixu a promotion v medzinárodnom marketingu:
∙ Jednoduché rozšírenie produktu
∙ Modifikácia produktu na regionálne podmienky
∙ Invencia produktu vývoj niečoho nového pre zahraničný trh, môže byť spätná alebo pokroková
∙ Modifikácia komunikácie rozličné symboly a slová majú iný význam v regionálnych podmienkach
∙ Duálne vyhotovenie znamená prispôsobenie produktu a market.
komunikácie podľa požiadaviek trhu.
+ Štarchoňove dokumenty: MM Komunikácia
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
57. Komunikácia | Referát | 1 094 slov | |
11. Manažérska komunikácia | Referát | 728 slov | |
Integrovaná marketingová komunikácia | Referát | 663 slov | |
Efektívna marketingová komunikácia | Referát | 341 slov | |
Komunikácia – Verbálna, neverbálna, jednosmerná, dvojsmerná komunikácia | Referát | 916 slov | |
Manažérska komunikácia | Učebné poznámky | 859 slov | |
Komunikácia s verejnosťou. | Referát | 740 slov | |
Interpersonálna komunikácia | Referát | 965 slov | |
Efektívna marketingová komunikácia | Referát | 1 494 slov | |
Teoretické aspekty komunikácie | Učebné poznámky | 4 977 slov | |
40. Integrovaná marketingová komunikácia | Referát | 1 054 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#Medzinárodná marketingová komunikácia #komunikácia v medzinárodnom marketingu #Komunikacia marketing #modifikacia organizacie #medzinarodna komunikácia #Marketingova komunikaciaMedzinárodný marketing – štátnicové otázky
Diskusia: Medzinárodná marketingová komunikácia
Pridať nový komentárVygenerované za 0.025 s.