Utorok, 28. apríla 2015, meninyJarmila, zajtra Lea
Dnes prezretých 6232 študentských prácOnline: 295 mladých ľudí

:: Prihlásenie

:: Odporúčame

:: Slovenský jazyk » Žurnalistika

:: KATEGÓRIE - Referáty, ťaháky, maturita:

Plán propagačných prostriedkov

Autor: Dievča mata (29)
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 127 slov
Počet zobrazení: 2478
Tlačení: 343
Uložení: 330
PLÁN PROPAGAČNÝCH PROSTRIEDKOV AKO SÚČASŤ PLÁNU PROPAGÁCIE
 
Propagačné prostriedky – materializácia myšlienky do určitej formy, určitých výrazových prostriedkov.
 
Propagačný plán – rozpis jednotlivých propagačných položiek (argumenty, apely, stvárnenie, výroba, šírenie, hodnotenie), ktorý vyplýva priamo z prieskumu. Patria sem:
-  Finančný plán - rozpočet
-  Časový plán - timming
-  Mediálny plán
 
Argument – presvedčivá výpoveď, býva ich niekoľko.
Apel – poukazujúca výpoveď, je len jeden, väčšinou to býva slogan.
 
Plán propagačných prostriedkov:
1.  Stanovenie cieľa zadávateľom
2.  Zistenie východiskových podmienok – 4P (produkt, price, place, promotion)
3.  Cieľová skupina
4.  Stanovenie hlavného argumentu kampane – marketingové oddelenie
5.  Stanovenie CI
6.  Plán médií
7.  Plán finančný
8.  Plán časový
9.  Plán organizačný
10.  Plán vyhodnocovanie akcie
Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 (10-najlepšie, priemer: 0)
  Podobné práce Typ práce Rozsah Hodnotenie
Slovenčina Etické princípy tvorby propagačných celkov Referát 1098 slov 1
Slovenčina Znaky propagačných prostriedkov Referát 216 slov 9
Slovenčina Zásady tvorby propagačných prostriedkov Referát 188 slov 7

Vyhľadaj ďalšie vhodné študentské práce pre tieto kľúčové slová:

#plán médií #mediálny plán
0.037