Plán propagačných prostriedkov
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 127 slov
Počet zobrazení: 6 130
Počet zobrazení: 6 130
Tlačení: 699
Uložení: 671
Uložení: 671
PLÁN PROPAGAČNÝCH PROSTRIEDKOV AKO SÚČASŤ PLÁNU PROPAGÁCIE
Propagačné prostriedky – materializácia myšlienky do určitej formy, určitých výrazových prostriedkov.
Propagačný plán – rozpis jednotlivých propagačných položiek (argumenty, apely, stvárnenie, výroba, šírenie, hodnotenie), ktorý vyplýva priamo z prieskumu. Patria sem:
- Finančný plán - rozpočet
- Časový plán - timming
- Mediálny plán
Argument – presvedčivá výpoveď, býva ich niekoľko.
Apel – poukazujúca výpoveď, je len jeden, väčšinou to býva slogan.
Plán propagačných prostriedkov:
1. Stanovenie cieľa zadávateľom
2. Zistenie východiskových podmienok – 4P (produkt, price, place, promotion)
3. Cieľová skupina
4. Stanovenie hlavného argumentu kampane – marketingové oddelenie
5. Stanovenie CI
6. Plán médií
7. Plán finančný
8. Plán časový
9. Plán organizačný
10. Plán vyhodnocovanie akcie
Propagačné prostriedky – materializácia myšlienky do určitej formy, určitých výrazových prostriedkov.
Propagačný plán – rozpis jednotlivých propagačných položiek (argumenty, apely, stvárnenie, výroba, šírenie, hodnotenie), ktorý vyplýva priamo z prieskumu. Patria sem:
- Finančný plán - rozpočet
- Časový plán - timming
- Mediálny plán
Argument – presvedčivá výpoveď, býva ich niekoľko.
Apel – poukazujúca výpoveď, je len jeden, väčšinou to býva slogan.
Plán propagačných prostriedkov:
1. Stanovenie cieľa zadávateľom
2. Zistenie východiskových podmienok – 4P (produkt, price, place, promotion)
3. Cieľová skupina
4. Stanovenie hlavného argumentu kampane – marketingové oddelenie
5. Stanovenie CI
6. Plán médií
7. Plán finančný
8. Plán časový
9. Plán organizačný
10. Plán vyhodnocovanie akcie
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Etické princípy tvorby propagačných celkov | Referát | 1 098 slov | |
Znaky propagačných prostriedkov | Referát | 216 slov | |
Zásady tvorby propagačných prostriedkov | Referát | 188 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#plán propagačnej akcie #propagačné akcie #plán médií #reklamny plan a rozpočet referat #reklamny plan a rozpocet #mediálny plán #reklamný plánDiskusia: Plán propagačných prostriedkov
Pridať nový komentárVygenerované za 0.014 s.