Reklamný plán
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 244 slov
Počet zobrazení: 7 401
Počet zobrazení: 7 401
Tlačení: 705
Uložení: 769
Uložení: 769
obsahuje:
Úvod (definícia základných cieľov, čo chce ag dosiahnuť kampaňou + PR efekty, posilnenie zn, budovanie povedomia...)
Zadanie (ag od klienta, informácie a výsledky prieskumov)
Návrh riešenia (cesta ako dosiahnuť ciele navrhnutá ag, 2 časti: definícia posolstva a definícia kom)
Riešenie (návrh – väčšinou 3 varianty s kompletným rozpracovaním až po slogany, vizuály, storyboardy...+ časové rozfázovanie zložiek kampane)
Medálna stratégia (aké prostriedky použiť, v akých médiach (media pán – čas, miesto
Frekvencia, počet, finančný rozpočet)
Záver (naše referencie – napr. zoznam exkluzívnych klientov a referencie, história ag.,
predpokladaný efekt – ako bude trh a pozícia klienta vyzerať po kampani)
Tímová práca zadávateľa a agentúry (prípadne subdodávateľov)
- stanovanie cieľa
- zistenie východiskových podmienok (MTG mix – product, price, place, promotion + stav trhu, konkurencia, rozpočet, história...)
- CS (aim group)
- hlavný argument kampane (big idea)
- stanovenie – zladenie s image
- plán médií,
- R prostriedkov, financií (vychádza z rozpočtu),
- časový plán,
- organizačný plán (rozdelenie zodpovedností a úloh,
- vyhodnocovanie akcie
Predmet, cieľ a CS určujú pomer racionálnych a emocionálnych zložiek kampane
fakty – najviac
argumenty – pre kúpu
apely – argumenty použité v kampani, pretvorené napr. na slogan
vecné info
prvky na udržanie a upútanie pozornosti
Podľa Kotlera – kroky v procese R
- situačná analýza
- MTG ciele
- kom. ciele a predajné ciele
- rozpočet (zostatok / podiel z obratu / podľa konkurencie / podľa cieľov a úloh)
- reklamná správa (tvorba, hodnotenie a výber, realizácia a media plán (dosah, účinnosť, frekvencia, hlavné médium, špecifické médiá,
čas)
- hodnotenie kampane (kom. efekt, predajný efekt – nakoľko sme dosiahli ciele)
Úvod (definícia základných cieľov, čo chce ag dosiahnuť kampaňou + PR efekty, posilnenie zn, budovanie povedomia...)
Zadanie (ag od klienta, informácie a výsledky prieskumov)
Návrh riešenia (cesta ako dosiahnuť ciele navrhnutá ag, 2 časti: definícia posolstva a definícia kom)
Riešenie (návrh – väčšinou 3 varianty s kompletným rozpracovaním až po slogany, vizuály, storyboardy...+ časové rozfázovanie zložiek kampane)
Medálna stratégia (aké prostriedky použiť, v akých médiach (media pán – čas, miesto
Frekvencia, počet, finančný rozpočet)
Záver (naše referencie – napr. zoznam exkluzívnych klientov a referencie, história ag.,
predpokladaný efekt – ako bude trh a pozícia klienta vyzerať po kampani)
Tímová práca zadávateľa a agentúry (prípadne subdodávateľov)
- stanovanie cieľa
- zistenie východiskových podmienok (MTG mix – product, price, place, promotion + stav trhu, konkurencia, rozpočet, história...)
- CS (aim group)
- hlavný argument kampane (big idea)
- stanovenie – zladenie s image
- plán médií,
- R prostriedkov, financií (vychádza z rozpočtu),
- časový plán,
- organizačný plán (rozdelenie zodpovedností a úloh,
- vyhodnocovanie akcie
fakty – najviac
argumenty – pre kúpu
apely – argumenty použité v kampani, pretvorené napr. na slogan
vecné info
prvky na udržanie a upútanie pozornosti
Podľa Kotlera – kroky v procese R
- situačná analýza
- MTG ciele
- kom. ciele a predajné ciele
- rozpočet (zostatok / podiel z obratu / podľa konkurencie / podľa cieľov a úloh)
- reklamná správa (tvorba, hodnotenie a výber, realizácia a media plán (dosah, účinnosť, frekvencia, hlavné médium, špecifické médiá,
čas)
- hodnotenie kampane (kom. efekt, predajný efekt – nakoľko sme dosiahli ciele)
Kľúčové slová
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#reklamny plan a rozpočet referat #reklamny plan a rozpocet #reklamný plán #plán médií #planovanie podujatia #podujatia a ich planovanie #plán propagačnej akcie #historia žurnalistiky novinartvo #propagačné akcie #reklamné agentúry #televízna reklama definicia #finančný scénar #reklamaDiskusia: Reklamný plán
Pridať nový komentárVygenerované za 0.014 s.