Diktát pre stredné školy (3. ročník SŠ)
Typ práce: Ostatné
Jazyk:
Počet zobrazení: 225
Uložení: 9
Diktát pre stredné školy (3. ročník SŠ)
V praxi možno rozlišovať tri druhy tímov: multidisciplinárny, interdisciplinárny a transdisciplinárny. Všetky tri združujú odborníkov z rôznych disciplín, ale líšia sa stupňom spolupráce.
Multidisciplinárny tím je bežný tímový prístup využívaný v špeciálnych školách, kde je miera spolupráce minimálna. Každý člen tímu pracuje nezávisle vo svojej špecializácii. Robí vlastnú diagnostiku, správy, plánovanie, poskytuje vlastné služby a hodnotí pokrok klienta. Rodičia sú z tohto tímu väčšinou vylúčení. Jednotliví členovia tímu vidia daný priestor ako monofunkčný. Hlavným problémom multidisciplinárnych tímov je nízka úroveň komunikácie.
V interdisciplinárnom tíme členovia taktiež pracujú nezávisle, ale na rozdiel od predchádzajúceho sa neformálne stretávajú, aby prediskutovali záležitosti ešte pred samotnou diagnostikou. Rodič je považovaný za spolupracovníka. Jednotliví členovia pracujú nezávisle, ale sú si vedomí toho, aké aktivity a prečo vykonávajú iní členovia. Konzultácie medzi jednotlivými členmi sú bežné, ale každý udržiava jasné hranice pri práci.
V transdisciplinárnom tíme je miera spolupráce je najvyššia. Jednotlivci prekračujú hranice svojej špecializácie v závislosti od potrieb dieťaťa. Rodičia sú rovnocennými členmi tímu. Všetci členovia tímu spolupracujú tak, aby žiakom umožnili veci, ktoré by inak neboli možné.
Diktát pre stredné školy (3. ročník)
Doplňte chýbajúce písmená a interpunkčné znamienka, podčiarknite správny výraz:
V prax__ možno rozlišovať tri druh__ t__mov: mult__d__sciplinárn__ interdi__sciplinárn__ a transd__sciplinárn__. Všetk__ tri združujú odborníko__ z rôzn__ch d__sciplín ale líšia sa stupňom spolupráce.
Mult__d__sciplinárn__ t__m je bežn__ t__mov__ prístup využívan__ v špeciáln__ch školách kde je miera spolupráce m__nimálna. Každ__ člen t__mu pracuje nezáv__sle vo svojej špecializáci__. Robí vlastnú diagnostiku správ__ plánovanie poskytuje vlastné služb__ a hodnotí pokrok klienta. Rodičia sú z/s tohto t__mu väčšinou v__lúčen__. Jednotliv__ členovia t__mu vidia dan__ priestor ako monofunkčn__. Hlavn__m problémom mult__d__sciplinárn__ch t__mov je nízka úroveň komunikácie.
V interd__sciplinárnom t__me členovia taktiež pracujú nezávisle ale na rozdiel od predchádzajúceho sa neformálne stretávajú ab__ pred__skutovali záležitosti ešte pred samotnou diagnostikou. Rodič je považovan__ za spolupracovníka. Jednotliv__ členovia pracujú nezávisle ale sú si vedom__ toho aké aktivity a prečo vykonávajú in__ členovia. Konzultácie medzi jednotliv__mi členmi sú bežné ale každ__ udržiava jasné hranice pri práci.
V transd__sciplinárnom t__me je miera spolupráce je najv__ššia. Jednotlivc__ prekračujú hranice svojej špecializácie v závislosti od potrieb dieťaťa. Rodičia sú rovnocenn__mi členmi t__mu. Všetci členovia t__mu spolupracujú tak ab__ žiakom umožnili veci ktoré b__ inak neboli možné.
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Nácvičný diktát pre 3. ročník | Ostatné | 49 slov | |
Záverečné diktáty pre 3. ročník | Ostatné | 534 slov | |
Diktát na opakovanie učiva z 3. ročníka | Ostatné | 116 slov | |
Cvičné diktáty – 3. ročník | Ostatné | 904 slov | |
Diktáty pre 3. a 4. ročník (nácvičné alebo kontrolné) | Ostatné | 721 slov | |
Polročný diktát pre 3. ročník | Ostatné | 79 slov | |
Vstupný diktát pre 3. ročník | Ostatné | 91 slov | |
Diktáty pre tretiakov | Ostatné | 509 slov |
Diktáty pre stredné školy
Ďalšie práce z rovnakej sady | Rozsah | |
---|---|---|
Diktát pre stredné školy (3. ročník SŠ) | 360 slov | |
Diktát pre stredné školy (4. ročník SŠ) | 708 slov | |
Diktát pre stredné školy (1. ročník SŠ) | 155 slov | |
Diktát pre stredné školy (2. ročník SŠ) | 406 slov | |
Diktát pre stredné školy (sexta) | 199 slov |