Marketingové ciele podniku
Typ práce: Referát
Jazyk:
Počet zobrazení: 28 682
Uložení: 1 439
Marketingové ciele podniku
Marketingové ciele podniku – K&M Corp., s. r. o.
Formulovanie poslania
- uspokojenie potrieb aj tých najnáročnejších zákazníkov v oblasti nami poskytovaných služieb (našim hlavným cieľom je uspokojiť potreby študentov všetkých ročníkov a fakúlt TU, a tým maximalizovať spokojnosť a vybudovať si dôveru voči nim)
Formulovanie cieľov
- zabezpečiť a zvýšiť celkovú životnú úroveň a zabezepčiť určitý štandard prestíže v tomto smere (v dnešnej dobe je PC neoddeliteľnou súčasťou každého štúdia, zábavy a, z pohľadu informovanosti aj, života. Práve tento štandard využitia informačných technológií na získanie neobmedzeného prístupu k informáciam chceme dosiahnuť práve predajom dostupných a cenovo výhodných produktov.)
- dosiahnuť status v podnikateľskej spoločnosti (našou záujmovou skupinou sú študenti a ich spokojnosť. Práve tento okruh ľudí sa najrýchlejšie dokáže adaptovať v informačnej spoločnosti, a tým sa aj prispôsobiť jej rýchlemu rozvoju a trendom.)
- vysporiadať sa s úverom a zabezpečiť tak bezproblémový chod spoločnosti (výstavbu nových priestorov a ich vybavenie budeme hradiť na základe nízkoúročeného úveru poskytnutého študentkým pôžičkovým fondom a zároveň z kapitálu získaného darovacou zmluvou od TU a MŠSR).
Ciele vo vzťahu k zákazníkom
- reagovať na požiadavky zákazníkov (čo najpružnejšie sa prispôsobiť požiadavkám študentov a ich najrýchlejšia realizácia)
- široká ponuka produktov a služieb (produkty a služby, ktoré ponúkame sú v kompetencii našich zamestnancov ako aj partnerských spoločností)
- kvalita poskytovaných služieb (na základe partnerských spoločností a „mien“, ktoré už majú na trhu, môžeme zaručiť vysokú kvalitu služieb a produktov)
- cenové zvýhodnenie pre stálych klientov a bonusy pri väčšom odbere (pre stálych zákazníkov máme pripravené študentské zľavy vo výške 10% z celkovej sumy)
- naša cenová politika vychádza z cien konkurencie a z tradičných cien na danom trhu, kde budeme prihliadať hlavne na finančné možnosti študentov
- chceme sa zamerať hlavne na uspokojenie potrieb zákazníka (nižšie ceny, vyšší odbyt aj na úkor zníženia vlastného zisku)
Ciele vo vzťahu k zamestnancom
- vytvoriť kvalifikovaný, ústretový a priateľský kolektív ľudí
- motivovanie ku kvalitnejšiemu výkonu (odmeny, podnikové akcie, rekreačné pobyty)
- odmeňovanie na základe dobrých pracovných výsledkov
- zamestnanecké zľavy
- celoživotné vzdelávanie v danej oblasti
Ciele vo vzťahu k rozvoju podniku
I. etapa (1. – 2. rok podnikania):
- zabezpečiť dobré postavenie na trhu
- získať ďalšie finančné zdroje (z predaja a poskytovania služieb)
- zabezpečiť dobré vzťahy s dodávateľskými firmami
II. etapa (3. – 4. rok podnikania):
- zmenšiť podiel cudzích zdrojov na majetku
- zabezpečiť ďalšie vlastné priestory a rozšíriť prevádzku
III. etapa (5. rok podnikania):
- vytvoriť sieť pobočiek na Slovensku s podporou medzinárodných partnerov
Základné činnosti k dosiahnutiu cieľov
- Základné činnosti:
- silná reklama (letáková forma, propagačné materiály, plagáty, výstižné spoty v prístupných médiách, dobrá propagácia v študentských organizáciách a kluboch)
- predaj, sevis, zmluvy
- zabezpečenie sortimentu a dopravy
- zabezpečenie prevádzkovej schopnosti
- Administratívne činnosti:
- rozpočty nákladov, výnosov a hospodársky výsledok
- kalkulácie cien a nákladov
- účtovníctvo
- zamestnanecká agenda
- styk s bankou
- výpočet a odvody daní a poplatkov
- plánovanie
Riziká spojené s podnikaním
Základné riziká, s ktorými počítame a ktorým sa zároveň chceme vyhnúť:
Podnikateľské riziká:
- nepresadenie sa na trhu, silná konkurencia, vysoké ceny
- nedostatok zákazníkov
- zvýšenie nákladov
- kurzové, trhové riziko
– opatrenia:
- dobrý prieskum trhu
- tvorba rezerv na nepredvídateľné udalosti
- úsilie presadiť sa na trhu aj za podpory medzinárodných partnerov
Ekonomické riziká:
- predaj produktov a poskytovanie služieb
- nedostatok finančnej hotovosti
– opatrenia:
- tvorba rezervného fondu
- kalkulácia nákladov a cien
Iné riziká:
- zlý výber pracovníkov
- manká
- krádeže a iné negatívne vplyvy
– opatrenia:
- zmluva o hmotnej zodpovednosti
- kvalifikovaná práca
- poistenie
Bezpečnosť a hygiena práce:
- neovládanie predpisov
- nedodržiavanie predpisov o bezpečnosti pri práci
– opatrenia:
- poistenie
- školenie zamestnancov zamerané na bezpečnosť a hygienu pri práci
- odstránenie príčin rizika
Kľúčové slová
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#marketingové ciele #ciele podniku #marketingove ciele podniku #ciele marketingu #podnikateľsky plan -nechtové štúdio #marketing služieb #PODNIKATELSKE RIZIKO #Ekonomické ciele spoločnosti #poslanie podniku #marketingové informácie #marketing podniku #ciele #Marketingové plánovanie #bezpecnost podniku #podnikatelske ciele #cenova politika firmy #ciele propagačných akcii #podnikatelsky plan firmy #cenová kalkulácia #podnikatelský plan nechtove studio