Postavenie značky v produktovej stratégii

Postavenie značky v produktovej stratégii

Značka – dôležitá súčasť produktu, pridáva mu na hodnote

- zahŕňa meno, názov, znak, symbol, dizajn alebo ich kombináciu

- jej úlohou je identifikovať produkt a odlíšiť ho od produktu konkurencie

Značka a stratégia tvorby značky

- stratégia tvorby značky :

Typy značiek :

Hodnota značky :

Medzinárodná právna ochrana značky

Chránená obchodná značka (Trademark) - poskytuje právnu ochranu registrovaných obchodných značiek

Copyright – výhradné právo reprodukovať, publikovať a predávať diela z oblasti literatúry, kultúry, umeleckých prác

Na označovanie produktov sa napr. uvádza :

Proces budovania a riadenia značky z pohľadu racionálneho marketingového riadenia

Udržateľná značka je ekonomicky stála a asociácie, s ktorými sa spája v mysliach zákazníkov a ostatných stakeholderov by mali súvisieť so sociálnou spravodlivosťou a ekologickou udržateľnosťou.

Zones.sk – Zóny pre každého študenta
https://www.zones.sk/studentske-prace/manazment/15253-postavenie-znacky-v-produktovej-strategii/