Aktuálne oblasti uplatnenia marketingu – non profit marketing

AKTUÁLNE OBLASTI UPLATNENIA MARKETINGU – NON PROFIT MARKETING

Marketing neziskových organizácií a jeho špecifiká

Neziskový sektor (tretí sektor) – tvorí ho veľký počet mimovládnych neziskových organizácií, ktorých cieľom nie je dosahovať zisk, ale hlavne pomáhať pri riešení problémov v rôznych oblastiach života

- zastáva funkcie, ktoré štát nie je schopný zabezpečiť a pre podnikateľskú sféru sú z finančného hľadiska nezaujímavé

- pri svojej činnosti využíva ochotu dobrovoľníkov

- typy neziskových organizácií : nadácie, neinvestičné fondy, občianske združenia, neziskové organizácie poskytujúce verejnoprospešné služby, nadácie

Marketing neziskových organizácií – uskutočňovanie vybraných marketingových aktivít v určitej postupnosti

- stratégia presadzovaná top manažmentom

- orientácia celej organizácie na potreby zákazníka

- špecifiká neziskových organizácií :

Podstata a základné odlišnosti marketingu neziskových organizácií

Marketingový mix v neziskových organizáciách :

odlišnosti marketingu neziskových organizácií :

Zones.sk – Zóny pre každého študenta
https://www.zones.sk/studentske-prace/manazment/15263-aktualne-oblasti-uplatnenia-marketingu-non-profit-marketing/