Medzinárodná spolupráca

Tlačení: 436
Uložení: 429

Medzinárodná spolupráca

Som žiačkou deviateho ročníka Základnej školy Andreja Kmeťa v Leviciach. Naša škola má družobný vzťah so školou v Boskoviciach v Českej republike. Dňa 25. - 26. septembra 2008 naša škola uskutočnila výlet do Boskovíc. Táto návšteva bola spojená  so športovými aktivitami, kultúrnymi podujatiami a turistickými vychádzkami po Moravskom krase.

O šiestej hodine ráno sme vyrážali zo ZŠ Andreja Kmeťa. Plní očakávaní, nadšenia z nových zážitkov. Autobusom sme sa tam dopravili po piatich hodinách cesty. Žiaci  zo základnej školy v Boskoviciach  nás privítali s radosťou a zvedavosťou. Najprv sme sa zoznámili so žiakmi , ktorí nás ubytovali . O 12:00 hod. sme  sa išli naobedovať do školskej jedálne, kde nám pripravili výborný obed.

Potom sa začal basketbalový zápas , ktorí hrali naši žiaci verzus žiaci zo školy v Boskoviciach. Naši protihráči vyhrali 3:1. Keď sa skončil zápas, žiaci sa rozlúčili s učiteľmi a  išli spolu so svojimi novými kamarátmi domov. Keď sme sa už vybalili, išli sme sa pozrieť do centra mesta, kde sme stretli mnoho našich kamarátov, ktorí boli tiež na prechádzke večerným mestom.

Na ďalší deň ráno sme museli skoro ráno vstávať, lebo nám učitelia pripravili úžasný výlet  po Moravskom krase. Išli sme sa pozrieť do jaskyne, ktorá bola nádherná a celú cestu v nej sme si vychutnávali. Po prehliadke v jaskyni sme sa prešli popri veľkej doline, nad ktorou bola lanovka. Tou lanovkou sme sa previezli ešte vyššie a odtiaľ sme išli pešo späť k nášmu autobusu. Bol to krásny zážitok , na ktorý  tak rýchlo nezabudnem. Keď sme sa vrátili späť k žiakom, ktorí mali medzitým vyučovanie, rozlúčili sme sa a pripravili na dlhú cestu domov.

Pri odchode nám každý mával a bol smutný, že ideme domov. Po dlhej ceste domov sme boli už veľmi unavení a vyčerpaní. Ale bol to pekný deň. Naše kamarátstva trvajú dodnes. Píšeme si, telefonujeme, debatujeme na „pokeci“...  Bol to pre mňa veľmi poučný a pekný zážitok, ktorý by som si hocikedy zopakovala. Veď priateľov človek nemá nikdy dosť. A najmä tých, pri ktorých má človek pocit spolupatričnosti, lásky, priateľstva.

Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:

#spolupraca #Ideme na výlet #Návšteva žiakov z  Českej republiky #sloh-vylet #Úžasný človek