Môj najlepší letný zážitok

Môj najlepší letný zážitok (Rozprávanie)

Tak ako vždy sa teším na prázdniny a tento rok to tak bolo tiež.  Mali sme ísť na dovolenku do Egypta. Bol som tam už veľa krát ale vždy na inom mieste . Do odchodu nám ostával len týždeň a čím bolo bližšie k odchodu tým dlhšie čas ubiehal teda aspoň pre mňa . Deň pred odchodom som už bol zbalená a ešte pár hodím som kontroloval čí mam všetko zabalene a či som na niečo náhodou nezabudol. V tom na mňa mama kričí aby som už išiel dole a odniesol nejaké veci .  Asi tak hodinku pred odletom sedíme na letisku a čakáme na lietadlo . Pomaly sa presúvame k nástupišťu v lietadle nám letušky ukázali kam si máme posadať a už len čakáme na odlet.

Opäť pred nami stoji letuška máva tam rukami a ukazuje že kde čo je a ako si mame dať hlavy medzi nohy v prípade nebezpečenstva. Všetci v lietadle sú zapásaní pilot začína štartovať motory a pomaly sa rozbiehame. Stále naberáme rýchlosť až kým na neodlepíme od zeme . Milujem ten pocit keď ma to zatlačí do sedadla. Potom nasledujú štyri nudné hodiny sedenia v lietadle. Až pokým nezačneme pristávať. O chvíľu neskôr mame batožinu a sedíme v autobuse .Vonku je nádherne teplúčko aj napriek tomu že je tma . Po príchode do hotelu samozrejme ako vždy problémy z ubytovaním pretože tamojší ľud ma všade systém a vyzná sa v ňom . Po chvíli nás ubytovali. A tak sa to začalo. Na druhý deň sme si ráno obliekli plavky naraňajkovali sme sa spolu s miestnym vtáctvom a išli sme k moru.

Potom obed zasa more znova večera. Na tretí deň sme sa večer išli pozrieť na promenádu. Samozrejme že sme chceli vidieť aj mesto , bohužiaľ neviem si spomenúť na názov , takže večer sme išli do mesta taxíkom. Spočiatku bolo všetko v poriadku až kým som si nevšimol že ideme v protismere. Poviem vám že mi nebolo všetko jedno. Naštastie sme sa zaradili do nášho prúdu . Keď som vystúpil nemal som slov a bol som rád že žijem. Mama dodala „Už nikdy viac“. V meste sme pokukali nejaké veci . Ja som hlavne hľadal  vodnú fajku ktorá by nám skrášlila kuchyňu. Deň pred odletom sa mi podarilo vyjednať jednu za dobrú cenu . Vizeralo to nasledovne : Predavač dal cenu 120€ ja som ho stiahol na 60€.

To sa mu už prestávalo páčiť tak som mu povedal že len 40€ a keď nie, tak dovidenia. Horko ťažko to predýchal a ponúkol nám aj čaj ale to som pre radšej odmietol pretože miestna voda mi nerobí dobre . Keď sme sa vrátilo na izbu bola tam zima ako v mrazáku . Bohužiaľ sa nám pokazila klimatizácia . Tak sme zavolali na recepciu . Povedali nám že o chvíľu to niekto príde opraviť . V priebehu hodiny prišiel pán opravár pichol prst do sadrokartónu nechal odtiecť vodu vypol nám klímu a povedal nech ju nezapíname . Samozrejme ráno pred odletom tam bolo neskutočné teplo . Naraňajkovali sme sa išli sme do autobusu na letisko do lietadla . Keď sme prišli domov nezaujímalo ma nič než to ako sa vyspím v svojej posteli.