Prázdniny - Môj najkrajší zážitok

V živote je len pár nezabudnuteľných a neopakovateľných zážitkov. Mne sa takýto jeden zážitok vryl do pamäti až na kosť. Bolo to asi tak pred rokom keď som išiel na dovolenku s mojimi najlepšími kamarátmi a s mojou priateľkou na Domašu.

Začalo to všetko odchodom pred obedom v Pondelok. V našej dedine sme mali zraz, kde sme sa všetci stretli a mohla sa začať cesta snov. Keď sme cestovali pozorovali sme krásu Slovenska. Ani sme sa nenazdali a už sme boli v cieli. Ubytovali sme sa v prekrásnom hoteli. Z hotela sme mali pekný výhľad na Domašu. Keď sme sa prišli na hotel hneď nás nadchol krásny bazén. Hneď ako sme sa ubytovali išli sme sa schladiť. Slnečné lúče nás hneď prebrali a voda bola super. Ani sa nenazdalo a už prvý deň bol za nami.

Keď sme sa ráno zobudili vybrali sme sa najesť do najbližšej reštaurácie. V ten istý deň sme sa vybrali na pláž a objednali si vodný bicykel. Vodný bicykel bol fakt super. Je to neopísateľný zážitok. Navečer sme grilovali a večera bola perfektná. Potom sme sa vybrali naspať na hotel, každý bol unavený a hneď sme všetci zaspali. Na ďalší deň sme si to všetko zopakovali a keď už sme mali všetkého dosť tak sme sa vybrali ku mojej blízkej rodine na chatu. Večer sme dorazili na hotel a ráno sme vyrazili naspäť domov.

Doma som všetko vyrozprával kamarátom a oni mi tíško závideli. Keď bude možnosť, určite by som si to niekedy zopakoval.