Spoločenské vedy – Referáty, Ťaháky, Poznámky, Maturita
Podkategórie:
Dejepis (1 952)
Umenie (334)
Ekonómia (1 258)
Filozofia (243)
Pedagogika (234)
Psychológia (333)
Právo (104)
Náboženstvo (252)
Manažment (403)
Názov práce | Typ práce | Rozsah | Dátum | Škola | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Črty filozofie v polovici 19. storočia | Maturita | 312 slov | 5 711 | 436 | 464 | 14.12.2014 | SŠ | |
G. W. F. Hegel | Maturita | 446 slov | 5 805 | 449 | 455 | 14.12.2014 | SŠ | |
Idealizmus J.G. Fichteho a F. W. J. Schellinga. | Maturita | 332 slov | 5 787 | 448 | 462 | 14.12.2014 | SŠ | |
Kantove gnozeologické názory | Maturita | 184 slov | 4 872 | 383 | 397 | 14.12.2014 | SŠ | |
Postoj I. Kanta | Maturita | 253 slov | 5 729 | 392 | 418 | 14.12.2014 | SŠ | |
Či je potrebné, aby v štáte existovala deľba štátnej moci | Maturita | 539 slov | 4 494 | 306 | 311 | 14.12.2014 | SŠ | |
Materializmus, idealizmus, teizmus, deizmus, ateizmus | Maturita | 392 slov | 8 286 | 473 | 514 | 14.12.2014 | SŠ | |
Rousseau a jeho osobitné postavenie | Maturita | 163 slov | 4 142 | 301 | 324 | 14.12.2014 | SŠ | |
Podmienky nástupu osvietenstva | Maturita | 302 slov | 4 324 | 382 | 376 | 14.12.2014 | SŠ | |
Človek človeku vlkom - Hobbes | Maturita | 166 slov | 10 027 | 628 | 655 | 14.12.2014 | SŠ | |
Pojem solipsizmus | Maturita | 515 slov | 7 975 | 456 | 506 | 14.12.2014 | SŠ | |
Myšlienky B. Spinozu a G. W. Leibniza | Maturita | 485 slov | 5 085 | 362 | 385 | 14.12.2014 | SŠ | |
Prínos F. Bacona a R. Descartesa pre rozvoj novovekej filozofie | Maturita | 494 slov | 6 921 | 452 | 491 | 14.12.2014 | SŠ | |
Teória poznania – kľúčová disciplína novovekej filozofie | Maturita | 298 slov | 5 837 | 462 | 462 | 14.12.2014 | SŠ | |
Názory na štát v dielach N. Machiavelliho, J. Bodina, T. Mora a T. Campanellu | Maturita | 291 slov | 5 115 | 407 | 393 | 14.12.2014 | SŠ | |
Pojmy humanizmus a renesancia | Maturita | 255 slov | 6 300 | 524 | 460 | 14.12.2014 | SŠ | |
Stanovisko v spore o univerzálie | Maturita | 237 slov | 5 265 | 366 | 513 | 14.12.2014 | SŠ | |
Filozofia v období patristiky a scholastiky | Maturita | 312 slov | 5 662 | 350 | 395 | 14.12.2014 | SŠ | |
Filozofia v dobách staroveku a v stredoveku | Maturita | 531 slov | 4 623 | 320 | 320 | 14.12.2014 | SŠ | |
Helenizmus | Maturita | 605 slov | 8 386 | 451 | 531 | 14.12.2014 | SŠ | |
Etické názory Aristotela a Platóna | Maturita | 742 slov | 6 312 | 365 | 372 | 14.12.2014 | SŠ | |
Viem, že nič neviem - Sokrates | Maturita | 205 slov | 17 341 | 1 137 | 1 018 | 14.12.2014 | SŠ | |
Sofisti – filozofi či učitelia všeobecného vzdelania? | Maturita | 300 slov | 4 611 | 343 | 367 | 14.12.2014 | SŠ | |
Arché - grécki atomisti a pluralisti | Maturita | 314 slov | 7 662 | 674 | 586 | 14.12.2014 | SŠ | |
Do tej istej rieky vstupujeme a predsa nevstupujeme, sme a nie sme | Maturita | 384 slov | 5 595 | 364 | 360 | 14.12.2014 | SŠ | |
Hľadanie arché | Maturita | 352 slov | 7 472 | 661 | 674 | 14.12.2014 | SŠ | |
Filozofia – láska k múdrosti | Maturita | 361 slov | 6 119 | 457 | 463 | 14.12.2014 | SŠ | |
Výchovno - vzdelávací proces v kresťanskej škole | Učebné poznámky | 712 slov | 5 198 | 368 | 388 | 08.12.2014 | SŠ | |
Aktivizácia a motivácia žiakov na vyučovaní | Učebné poznámky | 841 slov | 15 944 | 592 | 655 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vzťah učiteľ – žiak | Učebné poznámky | 1 391 slov | 14 853 | 583 | 670 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický výskum, cieľ, druhy | Učebné poznámky | 1 797 slov | 12 646 | 586 | 550 | 08.12.2014 | SŠ | |
Významní pedagógovia v slovenských dejinách | Učebné poznámky | 2 127 slov | 10 133 | 507 | 501 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam správnej výchove | Učebné poznámky | 1 862 slov | 5 299 | 388 | 430 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovné činitele, rodina, škola, sociálne prostredie | Učebné poznámky | 2 591 slov | 20 219 | 611 | 805 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam kresťanských pedagógov | Učebné poznámky | 1 661 slov | 4 182 | 362 | 376 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovno-vzdelávacia sústava a inštitúcie | Učebné poznámky | 1 824 slov | 9 732 | 507 | 494 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktické formy, vyučovacia hodina a jej štruktúra | Učebné poznámky | 2 660 slov | 26 747 | 637 | 639 | 08.12.2014 | SŠ | |
Metódy pedagogickej diagnostiky a hodnotenia žiakov | Učebné poznámky | 3 037 slov | 38 452 | 1 148 | 919 | 08.12.2014 | SŠ | |
Hodnotenie vo výchovno-vzdelávacom procese | Učebné poznámky | 3 627 slov | 25 882 | 660 | 718 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie prostriedky | Učebné poznámky | 4 789 slov | 20 017 | 611 | 609 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam J. A. Komenského | Učebné poznámky | 1 776 slov | 13 887 | 622 | 550 | 08.12.2014 | SŠ | |
Klasifikácia vyučovacích metód | Učebné poznámky | 1 225 slov | 98 779 | 1 812 | 1 473 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktická analýza učiva | Učebné poznámky | 1 918 slov | 19 595 | 616 | 608 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie zásady | Učebné poznámky | 1 008 slov | 17 486 | 612 | 659 | 08.12.2014 | SŠ | |
Obsah vzdelávania (OV) | Učebné poznámky | 2 782 slov | 13 529 | 491 | 563 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovací proces | Učebné poznámky | 751 slov | 12 930 | 586 | 607 | 08.12.2014 | SŠ | |
John Friedrich Herbart | Učebné poznámky | 377 slov | 8 995 | 662 | 697 | 08.12.2014 | SŠ | |
Johann Heinrich Pestalozzi | Učebné poznámky | 519 slov | 13 370 | 792 | 813 | 08.12.2014 | SŠ | |
J. J. Rousseau | Učebné poznámky | 444 slov | 12 262 | 728 | 622 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický systém Johna Locka | Učebné poznámky | 377 slov | 6 895 | 417 | 445 | 08.12.2014 | SŠ |
Spoločenské vedy – kolekcie
Spoločenské vedy – populárne kľúčové slová pre vyhľadávanie
#Vypracovaný podnikateľský plán #podnikateľský plan restauracia #príslovia a porekadlá vysvetlenie #príslovia a porekadlá, význam #blahoželanie k narodeninám knazovi #podnikateľský plán kaviarne #Blahoželanie ku krstu #podnikatelský plán kadernictvo #odborno-metodický problém pedagogickej činnosti #najznamejsie slovenske porekadla a prislovia #podnikateľský plan #otvorene a uzatvorene spolocenstvo zvierat #sloh môj volny cas #vinše ku knazskej vysviacke #posudok na žiaka vzor #Kalkulácie cien jedál a nápojov #Birmovka vinš blahoželanie #vzťah didaktických zásad a organizačných foriem #vypracovaná správa z odbornej praxe v podnikoch #podnikatelsky plan-cukráreň #testy adr odpovede #ponukovy list vzor #obchodný list ponuka VZOR #Vypracovaný projekt na kvetinárstvo vzor #vypracovaná kazuistika #hrava literatura 8.rocnik odpovede #mudre porekadla #porekadlá o zvieratách #7.rocnik dejepis-otazky a odpovede #kazuistika vzor #dejepis 7.ročník Slovaci v Uhorskom Kráľovstve #modulove usporiadanie uciva #Syty hladnemu neveri.vyznam porekadla #ďakovná reč knazovi #ďakovná reč na birmovku #3 Klasifikácia metód založená na teóriách učenia #blahoželanie k vysviacke za diakona #didaktické zásady v MŠ #hravy dejepis 7 riesenia #basne na krst #vysvetlenie ake husle,taky zvuk,ake gajdy,taky huk #prislovia a porekadla radosť-žiaľ #moja firma projekt #hrava literatúra 6.rocnik odpovede #7 rocnik zakladnej skoly dejepis poznamky #súvislý príklad z podvojného účtovníctva #sebareflexia učiteľa - vzor #Moje silné a slabé stránky esej #hrava literatúra 9.rocnik odpovede #povesť o erbe banskej bystriceSpoločenské vedy – najčítanejšie práce za včera
Vygenerované za 0.123 s.