Systém vzdelávania v oblasti marketingovej komunikácie v SR
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 01.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 267 slov
Počet zobrazení: 2 795
Počet zobrazení: 2 795
Tlačení: 365
Uložení: 369
Uložení: 369
Katedra marketingovej komunikácie
· od roku 1979 existuje špecializácia propagácie, ktorá sa vyučovala na katedre žurnalistiky vo forme bakalárskeho štúdia.
· od roku 1995 existuje ako riadne magisterské štúdium v kombinácii s angličtinou a nemčinou, kulturológiou a ďalšími študijnými odbormi podľa potreby.
· v roku 1996 vznikla katedra Propagácie odštiepením sa od katedry žurnalistiky ako dvojodborové magisterské štúdium.
· v školskom roku 1999/2000 ktedra otvorila po prvý krát samostatné magisterské jednoodborové štúdium pod názvom Marketingová komunikácia.
Absolventi sú pripravovaný na riadiace funkcie v reklamných agentúrach, resp. môžu pracovať ako reklamný textári, pracovníci v oblasti PR...
Zakladajúcimi členmi boli: doc. P. Horňák ( ved. Katedry), dr. V. Konečná ( zást. ved. ), dr. K. Štefániková- taj.kat., členovia: doc. E. Tvrdoň, doc. J. Virčík a Ing. I. Ivantyšin.
Iné…
Štúdium marketingovej komunikácie vzniklo v roku 1997 aj v Trnave na univerzite Cyrila a Metoda,
ktoré je orientované na oblasť masmediálnej, ale aj marketingovej komunikácie a v roku 2002 aj v Nitre.
Na vysokých školách sa študujú predmety súvisiace s propagačnou činnosťou:
- Ekonom. Un. Ba. Obchodná fakuta: manažment a marketing: prednášky z oblasti reklamy, voliteľné predmety: Sponzoring a reklama.
- Tech. Un. Košice a Un. M. Bela v BB: ekonom. fakulta – podobné predmety.
- VŠVU Ba – Katedra designu, grafiky, úžitkového umenia- zaoberajú sa problematikou designu a propagačnej grafiky.
- VŠMU Ba – Filmová a televízna fakulta.
- STU Ba- Fakulta architektúry- štúdium designu
Pozitívnu úlohu v oblasti reklamného vzdelávania zohral aj kurz MANAGER REKLAMY, ktorého 4. ročník pripravila na jeseň SOSPRA v spolupráci s Katedrou MK a RPR. V súčasnosti ho realizuje pri univerzitnom centre vzdelávania UK. Podobnú náplň majú i kurzy novovzniknutých subjektov (1997) Reklamná akadémia a Akadémia reklamy, ktoré organizovali pracovníci reklamných agentúr.
· od roku 1979 existuje špecializácia propagácie, ktorá sa vyučovala na katedre žurnalistiky vo forme bakalárskeho štúdia.
· od roku 1995 existuje ako riadne magisterské štúdium v kombinácii s angličtinou a nemčinou, kulturológiou a ďalšími študijnými odbormi podľa potreby.
· v roku 1996 vznikla katedra Propagácie odštiepením sa od katedry žurnalistiky ako dvojodborové magisterské štúdium.
· v školskom roku 1999/2000 ktedra otvorila po prvý krát samostatné magisterské jednoodborové štúdium pod názvom Marketingová komunikácia.
Absolventi sú pripravovaný na riadiace funkcie v reklamných agentúrach, resp. môžu pracovať ako reklamný textári, pracovníci v oblasti PR...
Zakladajúcimi členmi boli: doc. P. Horňák ( ved. Katedry), dr. V. Konečná ( zást. ved. ), dr. K. Štefániková- taj.kat., členovia: doc. E. Tvrdoň, doc. J. Virčík a Ing. I. Ivantyšin.
Iné…
Štúdium marketingovej komunikácie vzniklo v roku 1997 aj v Trnave na univerzite Cyrila a Metoda,
ktoré je orientované na oblasť masmediálnej, ale aj marketingovej komunikácie a v roku 2002 aj v Nitre.
- Ekonom. Un. Ba. Obchodná fakuta: manažment a marketing: prednášky z oblasti reklamy, voliteľné predmety: Sponzoring a reklama.
- Tech. Un. Košice a Un. M. Bela v BB: ekonom. fakulta – podobné predmety.
- VŠVU Ba – Katedra designu, grafiky, úžitkového umenia- zaoberajú sa problematikou designu a propagačnej grafiky.
- VŠMU Ba – Filmová a televízna fakulta.
- STU Ba- Fakulta architektúry- štúdium designu
Pozitívnu úlohu v oblasti reklamného vzdelávania zohral aj kurz MANAGER REKLAMY, ktorého 4. ročník pripravila na jeseň SOSPRA v spolupráci s Katedrou MK a RPR. V súčasnosti ho realizuje pri univerzitnom centre vzdelávania UK. Podobnú náplň majú i kurzy novovzniknutých subjektov (1997) Reklamná akadémia a Akadémia reklamy, ktoré organizovali pracovníci reklamných agentúr.
Kľúčové slová
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#marketingová komunikáciaDiskusia: Systém vzdelávania v oblasti marketingovej komunikácie v SR
Pridať nový komentárVygenerované za 0.015 s.