Plán propagačných prostriedkov
PLÁN PROPAGAČNÝCH PROSTRIEDKOV AKO SÚČASŤ PLÁNU PROPAGÁCIEPropagačné prostriedky – materializácia myšlienky do určitej formy, určitých výrazových prostriedkov.
Propagačný plán – rozpis jednotlivých propagačných položiek (argumenty, apely, stvárnenie, výroba, šírenie, hodnotenie), ktorý vyplýva priamo z prieskumu. Patria sem:
- Finančný plán - rozpočet
- Časový plán - timming
- Mediálny plán
Argument – presvedčivá výpoveď, býva ich niekoľko.
Apel – poukazujúca výpoveď, je len jeden, väčšinou to býva slogan.
Plán propagačných prostriedkov:
1. Stanovenie cieľa zadávateľom
2. Zistenie východiskových podmienok – 4P (produkt, price, place, promotion)
3. Cieľová skupina
4. Stanovenie hlavného argumentu kampane – marketingové oddelenie
5. Stanovenie CI
6. Plán médií
7. Plán finančný
8. Plán časový
9. Plán organizačný
10. Plán vyhodnocovanie akcie
Zones.sk – Najväčší študentský portál