Zásady tvorby propagačných prostriedkov
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 188 slov
Počet zobrazení: 9 193
Počet zobrazení: 9 193
Tlačení: 832
Uložení: 839
Uložení: 839
ŠEOBECNÉ ZÁSADY TVORBY PROPAGAČNÝCH PROSTRIEDKOV
Medzi propagačné prostriedky patrí predovšetkým inzercia v tlači, zvuková reklama v rozhlasovom vysielaní a audiovizuálne prostriedky v televíznom vysielaní.
Základné princípy tvorby reklamy
- zásada rešpektovanie marketingového prieskumu: analýza trhu, imidž výrobku, konkurencie, vymedzenie cieľa, rozpočtu, CS...
- zásady platné pre tvorbu propagačných prostriedkov všeobecne: znalosť predmetu, cieľa, CS, výber kreatívneho námetu, kvalita tlače...
- zásady pre prípravu propagačnej výpovede:
a) zásady pre jazyk a štýl propagačných prostriedkov
b) zásady gramatickej vyváženosti
c) zásady pre začlenenie do kontextu v jednotlivých médiách
- zásady pre zisťovanie účinnosti propagačných prostriedkov: štatistické metódy, psychologické testy, sociologické prieskumy
Pozitíva a negatíva reklamy v médiách
Inzerát
+ aktuálnosť (denníky), selektivita podľa titulu, racionálne pôsobenie, dôveryhodnosť, kvalita tlače (časopisy), pôsobenie v čase oddychu, dlhodobé uchovanie informácie, nízke náklady na tvorbu a zverejnenie
- nízka kvalita novinovej tlače, krátka životnosť informácií v denníkoch
Rozhlasový spot
+ všadeprítomnosť, masovosť, emociálna pôsobivosť, nízke náklady na výrobu a vysielanie, selektivita podľa relácie, regiónu, pôsobenie v čase oddychu
- slabá zapamätateľnosť, nemožnosť vrátenia sa k informácii
Televízny spot
+ pôsobenie na zrak aj sluch, zdanie reálneho vnemu (pohyb+farba), názornosť, vysoká zapamätateľnosť, emocionálna pôsobivosť, masovosť, pôsobenie v čase oddychu
- nemožnosť vrátenia sa k informácii, vysoké náklady na výrobu i vysielanie
Medzi propagačné prostriedky patrí predovšetkým inzercia v tlači, zvuková reklama v rozhlasovom vysielaní a audiovizuálne prostriedky v televíznom vysielaní.
Základné princípy tvorby reklamy
- zásada rešpektovanie marketingového prieskumu: analýza trhu, imidž výrobku, konkurencie, vymedzenie cieľa, rozpočtu, CS...
- zásady platné pre tvorbu propagačných prostriedkov všeobecne: znalosť predmetu, cieľa, CS, výber kreatívneho námetu, kvalita tlače...
- zásady pre prípravu propagačnej výpovede:
a) zásady pre jazyk a štýl propagačných prostriedkov
b) zásady gramatickej vyváženosti
c) zásady pre začlenenie do kontextu v jednotlivých médiách
- zásady pre zisťovanie účinnosti propagačných prostriedkov: štatistické metódy, psychologické testy, sociologické prieskumy
Pozitíva a negatíva reklamy v médiách
Inzerát
+ aktuálnosť (denníky), selektivita podľa titulu, racionálne pôsobenie, dôveryhodnosť, kvalita tlače (časopisy), pôsobenie v čase oddychu, dlhodobé uchovanie informácie, nízke náklady na tvorbu a zverejnenie
- nízka kvalita novinovej tlače, krátka životnosť informácií v denníkoch
+ všadeprítomnosť, masovosť, emociálna pôsobivosť, nízke náklady na výrobu a vysielanie, selektivita podľa relácie, regiónu, pôsobenie v čase oddychu
- slabá zapamätateľnosť, nemožnosť vrátenia sa k informácii
Televízny spot
+ pôsobenie na zrak aj sluch, zdanie reálneho vnemu (pohyb+farba), názornosť, vysoká zapamätateľnosť, emocionálna pôsobivosť, masovosť, pôsobenie v čase oddychu
- nemožnosť vrátenia sa k informácii, vysoké náklady na výrobu i vysielanie
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Znaky propagačných prostriedkov | Referát | 216 slov | |
Plán propagačných prostriedkov | Referát | 127 slov | |
Etické princípy tvorby propagačných celkov | Referát | 1 098 slov | |
Propagačné prostriedky | Referát | 334 slov | |
Tlačené propagačné prostriedky | Referát | 463 slov | |
Svetelné a priestorové propagačné prostriedky | Referát | 209 slov | |
Zvukové propagačné prostriedky | Referát | 180 slov | |
Audiovizuálne propagačné prostriedky | Referát | 697 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#hodnotenie audiovizuálneho diela #krátka novinová sprava #masmedia- pozitíva a negativa #kritéria hodnotenia audiovizuálneho diela #prostriedky propagácie #zásady tvorby propagácie v tlači #základné zásady pri tvorbe reklamy #marketing pozitiva negativa #pozitíva a negatíva tlače #tvorba inzerátu #selektivita v reklame #masmedia #znaky inzerátu a reklamy #nove reklamne prosttriedky #znaky inzeratu #psychologické posobenie reklam #audiovizuálna reklama #Charakterizujte marketingovy prieskum #Reklama a reklamné prostriedky #reklamaDiskusia: Zásady tvorby propagačných prostriedkov
Pridať nový komentárVygenerované za 0.015 s.