Návrh fiktívnej firmy a jej produktu

Spoločenské vedy » Ekonómia

Autor: ivka47
Typ práce: Referát
Dátum: 06.09.2010
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 351 slov
Počet zobrazení: 12 973
Tlačení: 748
Uložení: 677
Návrh fiktívnej firmy a jej produktu (seminárna práca)

Fiktívna firma a jej fiktívny produkt:

 
Firma: 
Firma AirCar sa bude zaoberať výrobou dopravných prostriedkov novej generácie, tzv. vznášadiel. Jedná sa o produkty verejnosti dobre známe najmä z orientálnych rozprávok, kde boli označované ako „lietajúci koberec“.
 
Potreby:
Základnou potrebou zákazníkov, ktorú bude náš produkt uspokojovať, je potreba presunu, resp. prepravy z jedného miesta na iné.
 
Želania:
Vo väčšine prípadov (nezaoberáme sa vyhliadkovými cestami, plavbami, pôžitkom z jazdy, atď.) je základným želaním zákazníka dostať sa do cieľa cesty pohodlne a v čo najkratšom čase. Práve v tomto vidíme potenciál produktu, nakoľko na prepravu nevyužíva iba 2D cesty, ktoré sú dnes preplnené, ale využíva celý 3D priestor.
 
Zákazníci:
Zákazníkmi je celá populácia, okrem ľudí ktorí nevyhovejú skúške z riadenia. Pôjde o akúsi obdobu vodičského oprávnenia. Pre majiteľov súčasných vodičských oprávnení bude pozostávať iba z doplňujúceho testu z priestorovej orientácie.
 
Dopyt:
  Dopyt po dopravných prostriedkoch (prevažne po autách) je relatívne stabilný. Pri uvedení produktu na trh nebude prebiehať žiadna masívna uvádzacia kampaň, iba zamestnanci firmy dostanú firemné „vznášadlá“. Nakoľko každé zo vznášadiel bude zo spodnej strany viditeľne označené názvom firmy a kontaktmi, očakávame, že noví zákazníci sa sami začnú zaujímať o produkt, ktorý im „prelietava nad hlavou“, kým oni čakajú počas dopravnej špičky v zápche.
 
Produkt:
Produktom je vznášadlo – motorový dopravný prostriedok, ktorý funguje na princípe antigravitácie. Poháňaný je štandardným automobilovým motorom s benzínovým alebo dieselovým agregátom, na požiadanie ja možné namontovať aj agregát s pohonom LPG. Vzhľad produktu je podobný vzhľadu produktov štandardných osobných alebo nákladných áut, odlišnosť je iba v tom, že nemá kolesá. Komfort je na rovnakej úrovni ako komfort konvenčných prostriedkov.
 
Výmena:
  Produkt sa bude predávať a servisovať vo vlastných firemných predajniach, ktorých pobočky budú v každom krajskom meste. Po uzavretí partnerských zmlúv bude možné produkt zakúpiť aj v predajniach osobných a nákladných áut iných výrobcov.
 
Transakcia:
  Predajná cena produktu ako aj udržiavacie a servisné náklady sú na rovnakej úrovni ako sú ceny v súčasnosti predávaných osobných a nákladných áut a závisia od výkonu a výbavy vznášadla. Vďaka nášmu produktu však zákazník nebude strácať čas pri preprave. Na základe dobre známeho príslovia „čas sú peniaze“ je táto cena pre zákazníka nižšia ako cena konvenčného auta.

Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


Odporúčame

Spoločenské vedy » Ekonómia

:: Aktuálne kurzy mien ECB

:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:

Vygenerované za 0.014 s.
Zavrieť reklamu