Marketingová stratégia pre fiktívny produkt
Autor: ivka47
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 06.09.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 268 slov
Počet zobrazení: 8 579
Počet zobrazení: 8 579
Tlačení: 513
Uložení: 554
Uložení: 554
Marketingová stratégia pre fiktívny produkt (seminárna práca)
Marketingová stratégia pre fiktívny produkt
Úlohou je vybrať a zdôvodniť výber marketingovej stratégie pre fiktívny produkt ktorým je vznášadlo - motorový dopravný prostriedok, ktorý funguje na princípe antigravitácie. Výrobná (produkčná) stratégia – vychádza z predpokladu, že ľudia uprednostňujú výrobky ktoré sú na trhu a môžu si ich dovoliť. Zároveň sa predpokladá, že dopyt prevyšuje ponuku. V prípade automobilového priemyslu je trh viac než nasýtený, čiže túto filozofiu nie je možné na môj produkt uplatniť.
Výrobková (produktová) stratégia – vychádza z podmienky, že zákazníci dávajú prednosť produktom s vyššou kvalitou a lepším vyhotovením. Nebolo by asi správne povedať, že produkt nebude mať vyššieu kvalitu a lepšie vyhodnotenie. Ale je pravdou, že tieto parametre nemajú byť hlavným ťahákom produktu – tým má byť rýchlosť prepravy.
Predajná stratégia – predpokladá, že spotrebitelia nebudú nakupovať produkty firmy bez intenzívneho úsilia o predaj a promotion. Náš produkt však nebude mať žiadnu (resp. bude mať minimálnu) podporu predaja a promotion bude realizovaná iba samotným produktom.
Stratégia spoločenského marketingu – ideou tejto stratégie je poznať potreby a želania zákazníkov a snaha uspokojiť ich účinnejšou formou ako konkurencia a zároveň zvýšiť blahobyt celej spoločnosti. Ide o zosúladenie firemných ziskov, želaní zákazníkov a zároveň o uspokojenie záujmov celej spoloťnosti. Práve túto poslednú podmienku môj produkt nespĺňa, nakoľko sa nezaoberá napríklad riešením environmentálneho problému keďže používa klasický motor.
Môj produkt teda využíva poslednú – marketingovú filozofiu – tá je založená na poznaní potrieb cieľového trhu (tou je potreba prepravy) a zároveň uspokojení týchto potrieb efektívnejšou formou ako konkurencia (v mojom prípade je to uspokojenie potrebyu prepravy, oproti konkurencii však zákazníci ušetria čas nakoľko na prepravu nebudú využívať iba 2D cesty, ktoré sú dnes preplnené, ale budú využívať celý 3D priestor).
Marketingová stratégia pre fiktívny produkt
Úlohou je vybrať a zdôvodniť výber marketingovej stratégie pre fiktívny produkt ktorým je vznášadlo - motorový dopravný prostriedok, ktorý funguje na princípe antigravitácie. Výrobná (produkčná) stratégia – vychádza z predpokladu, že ľudia uprednostňujú výrobky ktoré sú na trhu a môžu si ich dovoliť. Zároveň sa predpokladá, že dopyt prevyšuje ponuku. V prípade automobilového priemyslu je trh viac než nasýtený, čiže túto filozofiu nie je možné na môj produkt uplatniť.
Výrobková (produktová) stratégia – vychádza z podmienky, že zákazníci dávajú prednosť produktom s vyššou kvalitou a lepším vyhotovením. Nebolo by asi správne povedať, že produkt nebude mať vyššieu kvalitu a lepšie vyhodnotenie. Ale je pravdou, že tieto parametre nemajú byť hlavným ťahákom produktu – tým má byť rýchlosť prepravy.
Predajná stratégia – predpokladá, že spotrebitelia nebudú nakupovať produkty firmy bez intenzívneho úsilia o predaj a promotion. Náš produkt však nebude mať žiadnu (resp. bude mať minimálnu) podporu predaja a promotion bude realizovaná iba samotným produktom.
Môj produkt teda využíva poslednú – marketingovú filozofiu – tá je založená na poznaní potrieb cieľového trhu (tou je potreba prepravy) a zároveň uspokojení týchto potrieb efektívnejšou formou ako konkurencia (v mojom prípade je to uspokojenie potrebyu prepravy, oproti konkurencii však zákazníci ušetria čas nakoľko na prepravu nebudú využívať iba 2D cesty, ktoré sú dnes preplnené, ale budú využívať celý 3D priestor).
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Stratégia – Marketingový mix | Referát | 1 832 slov | |
Podstata klasických, ekonomicky orientovaných konkurenčných stratégií | Referát | 662 slov | |
Stratégia a taktika v manažmente podniku | Ostatné | 517 slov | |
Investičná stratégia | Referát | 333 slov | |
Manažment, Stratégia podniku, Podnikateľský plán | Referát | 1 091 slov | |
Investovanie bez emócií | Referát | 317 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#fiktívna firma #marketingová stratégia #produktova strategia #produkt #marketingový mix strategia #moj podnik #FYKTIVNA FIRMA -KVETINARSTO #marketingovy plan podniku #fiktivny podnik #marketingove strategie #marketingový mix #seminarna praca #marketingová stratégia pre fiktívny produkt ekonómia #zalozenie fiktivneho podniku #marketingové stratégia #marketingovy plan #produkt z marketingu #účtovnictvo fiktivnej firmy #marketingova koncepcia #prduktDiskusia: Marketingová stratégia pre fiktívny produkt
Pridať nový komentárOdporúčame
Spoločenské vedy » Ekonómia
:: Aktuálne kurzy mien ECB
:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:
Vygenerované za 0.012 s.