Sťažnosť voči službám spoločnosti

Slovenský jazyk » Slohové práce

Autor: ivanus (18)
Typ práce: Ostatné
Dátum: 10.06.2020
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 177 slov
Počet zobrazení: 1 344
Tlačení: 159
Uložení: 172

Meno a Priezvisko, Ulica XY, 080 05 Bratislava

Slovak Telekom, a.s. Bajkalská 28

817 62 Bratislava Slovenská republika

Bratislava 7.5.2014

Sťažnosť voči službám spoločnosti 

Pred vyše dvomi týždňami, 22.4. 2014, som si zakúpila nový Magio Box značky Motorola čiernej farby. Pri samotnej kúpe mi bolo povedané, že zariadenie bude aktivované a funkčné najneskôr do 2 dní.

Dodnes ale nemám Magio Box sprístupnený, teda aktivovaný. Už som absolvovala niekoľko dlhých telefonátov s vašimi pracovníkmi na zákazníckej linke alebo linke technickej podpory. Navzdory mojej spolupráci a udaniu všetkých potrebných technických informácií a kódov týkajúcich sa prístroja nebol problém aktivácie produktu vyriešený. Viackrát som sa dočkala len vyhýbavého postoja a odvolávania sa na to, že môj prípad už je zaradený medzi urgentnými.

Považujem to za neschopnosť vašich pracovníkov alebo vážnu chybu systému, keď nedokážete obslúžiť zákazníka v priebeh pol mesiaca. Ak sa situácia nevyjasní do najbližších dní, budem nútená podať žiadosť na odpustenie mesačného poplatku za služby Magio TV, ktorá mi nie je momentálne k dispozícii a riešenie hľadať u iného poskytovateľa podobných služieb.

Za porozumenie ďakujem

Podpis
Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


Odporúčame

Slovenský jazyk » Slohové práce

:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:

Vygenerované za 0.023 s.
Zavrieť reklamu