Sťažnosť voči službám spoločnosti
Typ práce: Ostatné
Jazyk:
Počet zobrazení: 1 344
Uložení: 172
Meno a Priezvisko, Ulica XY, 080 05 Bratislava
Slovak Telekom, a.s. Bajkalská 28
817 62 Bratislava Slovenská republika
Bratislava 7.5.2014
Sťažnosť voči službám spoločnosti
Pred vyše dvomi týždňami, 22.4. 2014, som si zakúpila nový Magio Box značky Motorola čiernej farby. Pri samotnej kúpe mi bolo povedané, že zariadenie bude aktivované a funkčné najneskôr do 2 dní.
Dodnes ale nemám Magio Box sprístupnený, teda aktivovaný. Už som absolvovala niekoľko dlhých telefonátov s vašimi pracovníkmi na zákazníckej linke alebo linke technickej podpory. Navzdory mojej spolupráci a udaniu všetkých potrebných technických informácií a kódov týkajúcich sa prístroja nebol problém aktivácie produktu vyriešený. Viackrát som sa dočkala len vyhýbavého postoja a odvolávania sa na to, že môj prípad už je zaradený medzi urgentnými.
Považujem to za neschopnosť vašich pracovníkov alebo vážnu chybu systému, keď nedokážete obslúžiť zákazníka v priebeh pol mesiaca. Ak sa situácia nevyjasní do najbližších dní, budem nútená podať žiadosť na odpustenie mesačného poplatku za služby Magio TV, ktorá mi nie je momentálne k dispozícii a riešenie hľadať u iného poskytovateľa podobných služieb.
Za porozumenie ďakujem
Podpis