KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska

Slovenský jazyk » Žurnalistika

Autor: mata
Typ práce: Referát
Dátum: 01.01.2010
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 426 slov
Počet zobrazení: 3 170
Tlačení: 415
Uložení: 403
KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska
prezident:
výkonný riaditeľ:
 
Založený roku 1993, odkedy je členom EAAA, a  je zakladajúcim členom RPR. Hlavným zmyslom asociácie je spoluvytvárať priaznivý image reklamy, hájiť spoločné záujmy členskej základne doma i v zahraničí.

Členom sa môže stať len agentúra zabezpečujúca full service v oblasti reklamy a komunikácie, má najmenej 5 pracovníkov, vysokú profesionálnu úroveň, a najmenej 3 stálych klientov. Pridruženými členmi sú agentúry, ktorých činnosť s reklamou priamo súvisí (počet členských agentúr sa pohybuje medzi 20-30)

Štruktúra
-  prezídium*…  Prezídium je výkonným, štatutárnym orgánom združenia. Riadi činnosť  v období medzi valnými zhromaždeniami a koná v mene KRAS.
- výkonný riaditeľ … fyzická osoba , spôsobilá na právne úkony.
-  odborné komisie… sú poradným orgánom  pre tú ktorú oblasť činnosti KRAS .
-  dozorný výbor…  kontrolný orgán  dohliada na výkon pôsobnosti prezídia, prezidenta, výkonného riaditeľa a zamestnancov, ako aj na uskutočňovanie zámerov a cieľov KRAS tak, ako o nich rozhodlo valné zhromaždenie.
 
Na dosahovanie svojho poslania a cieľov KRAS uskutočňuje najmä tieto činnosti:
• sprostredkúva tuzemský a zahraničný know-how z oblasti marketingovej komunikácie a médií,
• obhajuje záujmy reklamnej činnosti a marketingovej komunikácie vo vzťahu k štátnym orgánom, samospráve a verejnoprávnym inštitúciám,
• zdôrazňuje výhody spolupráce s členmi KRAS a spoluvytvára priaznivý imidž reklamy u slovenskej verejnosti,
• reprezentuje a obhajuje spoločné záujmy členov KRAS vo vzťahu k médiám a k ďalšej odbornej verejnosti,
• garantuje profesionalitu svojich členov,
• iniciuje právnu úpravu a reguláciu vzťahov vznikajúcich pri poskytovaní reklamných služieb,
• spoluvytvára základné profesijné pravidlá pre samoreguláciu vzťahov v oblasti marketingovej  komunikácie,
• spolupracuje na posudzovaní nežiadúcich prejavov v oblasti reklamy,
• iniciuje a uskutočňuje študijnú, dokumentačnú, publikačnú, informačnú, expertnú a poradenskú  činnosť,
• organizuje pravidelné výročné súťaže kreativity a efektivity slovenskej reklamy a spolupracuje na organizácii výberových prehliadok ocenených reklamných prác zo zahraničia,
• rozvíja svoju činnosť v Európskej asociácii komunikačných agentúr /EACA/ a v súlade s politikou EACA výhradne zastupuje reklamné agentúry Slovenskej republiky,
•  reprezentuje spoločné záujmy a potreby členov KRAS v zahraničí,
• spolupracuje s ďalšími profesijnými organizáciami a združeniami v oblasti marketingovej komunikácie a výskumu.
V poslednom čase sa KRAS stáva otvorenejšou asociáciou, avšak zrušil pridružené členstvo. Valné zhromaždenie rozhodlo aj o vytvorení spoločnosti  KRAS Trade, ktorá by sa mala venovať organizácii súťaže o kreatívnu reklamu – Zlatý klinec, marketingovým konferenciám, vydavateľským aktivitám...
*Mimoriadne valné zhromaždenie Klubu reklamných agentúr Slovenska na svojom rokovaní dňa 23. apríla 2004 zvolilo nových členov prezídia KRAS. Na nasledujúce volebné obdobie dvoch rokov sa členmi prezídia KRAS stali: OTO KLOSTERMANN (Designland) , MAREK KNUT (Publicis.Knut) , ALEŠ KOHÚT (Mayer / McCann Erickson) , PETER PETRUŇA (Ark Thompson) , MICHAL RUTTKAY (Creo / Young & Rubicam) , JURAJ ŠEMBERA (FCB) , JURAJ VACULÍK (Vaculík Advertising)

Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1


Odporúčame

Slovenský jazyk » Žurnalistika

:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:

Vygenerované za 0.012 s.
Zavrieť reklamu