Stanley Resor

Slovenský jazyk » Žurnalistika

Autor: mata
Typ práce: Referát
Dátum: 01.01.2010
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 358 slov
Počet zobrazení: 2 474
Tlačení: 362
Uložení: 381
 Stanley Resor  (1879-1964)

 J. Walter Thompson Co., New York
Biografia: Vyštudoval ekonómiu na Yale.  Ako jeden z prvých (v 20. rokoch ) rozširoval na podnet General Motors pobočky agentúry mimo hranice USA.  Prvý významný riaditeľ agentúry ( J.W.Thomson, ktorú riadil 45 rokov  do svojich 80 a dostal ju na prvé miesto s ročným obratom 500 miliónov).
Ako prvý aplikoval výskum v reklame. V 1939 uverejnil prvú tabuľku spotrebiteľského správania. Spoluzakladateľ A.A.A.A. (Americkej asociaácie reklamných agentúr)
 
Filozofia:
· profesionalita, vedeckosť. Veril, že využitie výskumu v praxi zaručí istú kontrolu a efektivitu.
 
· pokým reklamu vnímali ostatný ako založenú na inšpirácii, kreativite, nápadoch, Resor sa k nej staval seriózne a pokladal ju za nástroj biznisu, do ktorého sa oplatí investovať. Skladajúca sa z marketingu, ekonomiky, sociálnych aspektov, ktorú treba študovať, vytvárať ju podľa osvedčených reklamných metód.
 
· zastával voľnú agentúrnu štruktúru, kde neboli vedúci oddelení. Získal najschopnejších ľudí, ktorí tvorili spoločenstvo rovnocenných partnerov.
 
· veril v silu výskumu a vedy. Zamestnával psychológov, ekonómov a ďalších odborníkov, ktorých využíval pre zvýšenie účinnosti ( podarilo sa mu vytvoriť stálu vzorku spotrebiteľov, ktorí boli pravidelne podrobovaní testom, ale vymýšľal aj nové experimenty napr. s televíziou)

University of Advertising – training program trvajúci 2,5 roka v J.W.T.  Vytvorený pre „nováčikov“, s cieľom naučiť ich prostredníctvom praxe v každom oddelení prácu reklamného pracovníka. J.W.T sa stala komunitou študentov a odborníkov. Každý zamestnanec poznal proces každého rekl. oddelenia.
Potvrdilo sa Resortove snaženie: „reklama a rekl. agentúra má byť  organizovanou spoločnosťou skladajúcou sa z mnohých špecializovaných oddelení“ = J.W.T. sa stala full servisovou ag.
 
Thompson T-Square: Cieľom je prostredníctvom základných 5. otázok: Čo? Komu? Kde? Kedy? Ako? predávame, získať potrebné informácie o produkte, trhu,  obchode, organizácii, konkurencii ( súťaži), predtým ako bol vytvorený marketingový plán.
„ T-square“ – zahŕňal 2 základné princípy Resorovej filozofie: získanie faktov a vnímanie reklamy ako súčasť marketingového procesu.

Kampane:
Významný copywriterom bola Helen  Lansdowne neskôr: Resor ( jeho žena), ktorá pracovala pre J.W.T.
Vytvorila slogany do ktorých vložila sex appeal napr.  pre mydlo na tvár Woodburyś: "The skin you love to touch"  daľej Pondś....

Oboduj prácu: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Kľúčové slová

Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:

#marketingovy plan


Odporúčame

Slovenský jazyk » Žurnalistika

:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:

Vygenerované za 0.045 s.
Zavrieť reklamu