Znaky propagačných prostriedkov
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 216 slov
Počet zobrazení: 5 798
Počet zobrazení: 5 798
Tlačení: 646
Uložení: 578
Uložení: 578
Existujú 2 základné znaky propagačných prostriedkov: originalita a dokonalé technické spracovanie
Originalita
Ide o obsah propagačných prostriedkov. Treba si uvedomiť, že od určenia obsahu PP až po jeho stvárnenie je činnosť kreatívna. To znamená, že každý PP by mal vychádzať od svojich tvorcov ako unikát, teda nemal by byť jeden ako druhý. Práve v rôznodosti svojho kreatívneho poňatia a v originalite a novosti je ich sila. Originalita je teda dôležitým princípom, bez ktorej „by sa v súčasnej informačnej explózii vôbec neuzavrel komunikačný reťazec, t.j. ani neovplyvnil recipient v konkurencii s ostatnými výpoveďami.“ Originalita sa viaže predovšetkým k obsahu, forme, rozsevu, resp. nosiču, ktorým bude výpoveď šírená, či ojedinele k ďalším komponentom komunikačného procesu. Myšlienková originalita nesmie byť realizovaná na úkor zrozumiteľnosti. Originálne myšlienky sú myšlienky zaujímavé, pôsobivé a pokiaľ možno nové (alebo aspoň staré v nových neobvyklých kontextoch).
Dokonalé technické spracovanie
Ide o formu PP. Textom, grafikou a vyobrazením sa má čo najlepšie podporiť originalita myšlienky. Dokonalé technické spracovanie spadá do oblasti polygrafie, filmovej produkcie, zvukovej techniky, fotolaboratórií a iného spracovania a pretvára nehmotnú myšlienku na konečný hmotný produkt – PP. Na dokonalé technické spracovanie sa dajú aplikovať všetky zásady tvorby PP (v tlači, audiovizuálne...).
Kvôli týmto dvom znakom je PP spoločným úsilím viacerých ľudí. Ďalšia vec je, že originalita je často podceňovaná v tom zmysle že sa za ňu platí tvorcom menej ako za technické spracovanie.
Originalita
Ide o obsah propagačných prostriedkov. Treba si uvedomiť, že od určenia obsahu PP až po jeho stvárnenie je činnosť kreatívna. To znamená, že každý PP by mal vychádzať od svojich tvorcov ako unikát, teda nemal by byť jeden ako druhý. Práve v rôznodosti svojho kreatívneho poňatia a v originalite a novosti je ich sila. Originalita je teda dôležitým princípom, bez ktorej „by sa v súčasnej informačnej explózii vôbec neuzavrel komunikačný reťazec, t.j. ani neovplyvnil recipient v konkurencii s ostatnými výpoveďami.“ Originalita sa viaže predovšetkým k obsahu, forme, rozsevu, resp. nosiču, ktorým bude výpoveď šírená, či ojedinele k ďalším komponentom komunikačného procesu. Myšlienková originalita nesmie byť realizovaná na úkor zrozumiteľnosti. Originálne myšlienky sú myšlienky zaujímavé, pôsobivé a pokiaľ možno nové (alebo aspoň staré v nových neobvyklých kontextoch).
Dokonalé technické spracovanie
Ide o formu PP. Textom, grafikou a vyobrazením sa má čo najlepšie podporiť originalita myšlienky. Dokonalé technické spracovanie spadá do oblasti polygrafie, filmovej produkcie, zvukovej techniky, fotolaboratórií a iného spracovania a pretvára nehmotnú myšlienku na konečný hmotný produkt – PP. Na dokonalé technické spracovanie sa dajú aplikovať všetky zásady tvorby PP (v tlači, audiovizuálne...).
Kvôli týmto dvom znakom je PP spoločným úsilím viacerých ľudí. Ďalšia vec je, že originalita je často podceňovaná v tom zmysle že sa za ňu platí tvorcom menej ako za technické spracovanie.
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Zásady tvorby propagačných prostriedkov | Referát | 188 slov | |
Plán propagačných prostriedkov | Referát | 127 slov | |
Etické princípy tvorby propagačných celkov | Referát | 1 098 slov | |
Propagačné prostriedky | Referát | 313 slov | |
Tlačené propagačné prostriedky | Referát | 468 slov | |
Svetelné a priestorové propagačné prostriedky | Referát | 209 slov | |
Zvukové propagačné prostriedky | Referát | 180 slov | |
Audiovizuálne propagačné prostriedky | Referát | 678 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#znaky reklamy #komunikačný reťazec #komonikačny retazec #komunikačný retrazecDiskusia: Znaky propagačných prostriedkov
Pridať nový komentárVygenerované za 0.024 s.