Zvukové propagačné prostriedky
Autor: mata
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 03.01.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 180 slov
Počet zobrazení: 4 640
Počet zobrazení: 4 640
Tlačení: 595
Uložení: 575
Uložení: 575
ZVUKOVÉ PROPAGAČNÉ PROSTRIEDKY, CHRAKTERISTIKA A DRUHY
Tento stimul má v reklame azda najstaršiu tradíciu. Zvuk nemá byť ani príliš silný ani príliš slabý. Sila zvuku môže byť iná v rušnej predajni ako v tichej. V každom prípade treba byť opatrný s využívaním takýchto prostriedkov akými sú:
- Rozhlasové prijímače
- Televízne prijímače
- Magnetofón
- Gramofón
- Mikrofón
Vyrušovanie zvukom počas jedla dokonca zhoršuje trávenie. Hlukom v predajni netrpia len predavači ale aj kupujúci a preto treba urobiť všetko, aby sa zvuk dostal do hraníc „sluchového pôžitku“. Intenzita zvuku sa počíta základnou jednotkou – jedným decibelom. Optimálna intenzita zvuku je do 60 - 90 dB, nad 100 dB môže zvuk poškodiť sluch a extrémnou hranicou znesiteľnosti je 140 dB.
Reč je pre reklamného pracovníka veľmi významným nástrojom v predajnom procese. Má byť správne modulovaná a uchu lahodiaca. Zvučný, čistý, zreteľný hlas upevňuje dôveru. Hlas nemá byť silný, aby nevzbudzoval drsnosť, nemá sa hovoriť rýchlo. Opakovanie je ďalšou podmienkou účinnej reklamy. Pri podcenení sa obsah reklamného oznamu zabúda. Niektorý odborníci tvrdia, že až po siedmom opakovaní recipient podľahne obsahu reklamnej výpovedi. Neúmerný počet opakoví však môže viesť k presýteniu a môže mať negatívny efekt.
Tento stimul má v reklame azda najstaršiu tradíciu. Zvuk nemá byť ani príliš silný ani príliš slabý. Sila zvuku môže byť iná v rušnej predajni ako v tichej. V každom prípade treba byť opatrný s využívaním takýchto prostriedkov akými sú:
- Rozhlasové prijímače
- Televízne prijímače
- Magnetofón
- Gramofón
- Mikrofón
Vyrušovanie zvukom počas jedla dokonca zhoršuje trávenie. Hlukom v predajni netrpia len predavači ale aj kupujúci a preto treba urobiť všetko, aby sa zvuk dostal do hraníc „sluchového pôžitku“. Intenzita zvuku sa počíta základnou jednotkou – jedným decibelom. Optimálna intenzita zvuku je do 60 - 90 dB, nad 100 dB môže zvuk poškodiť sluch a extrémnou hranicou znesiteľnosti je 140 dB.
Reč je pre reklamného pracovníka veľmi významným nástrojom v predajnom procese. Má byť správne modulovaná a uchu lahodiaca. Zvučný, čistý, zreteľný hlas upevňuje dôveru. Hlas nemá byť silný, aby nevzbudzoval drsnosť, nemá sa hovoriť rýchlo. Opakovanie je ďalšou podmienkou účinnej reklamy. Pri podcenení sa obsah reklamného oznamu zabúda. Niektorý odborníci tvrdia, že až po siedmom opakovaní recipient podľahne obsahu reklamnej výpovedi. Neúmerný počet opakoví však môže viesť k presýteniu a môže mať negatívny efekt.
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Propagačné prostriedky | Referát | 313 slov | |
Tlačené propagačné prostriedky | Referát | 468 slov | |
Svetelné a priestorové propagačné prostriedky | Referát | 209 slov | |
Audiovizuálne propagačné prostriedky | Referát | 678 slov | |
Znaky propagačných prostriedkov | Referát | 216 slov | |
Zásady tvorby propagačných prostriedkov | Referát | 188 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#zvukové reklamné prostriedky #VyrušovanieDiskusia: Zvukové propagačné prostriedky
Pridať nový komentárVygenerované za 0.023 s.