Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod
Autor: tinuska55
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 11.10.2015
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 392 slov
Počet zobrazení: 3 368
Počet zobrazení: 3 368
Tlačení: 202
Uložení: 197
Uložení: 197
30. Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod
1. Medzinárodný marketing ako podnikatežská filozofia. 2. Koncepcia, MM. 3. Globálny marketing. 4. Vzah MM - medzinárodný obchod.ÚVOD: Marketingová teória obsahuje súhrn činností, ktoré máme zabezpečia, aby sa dostal správny produkt, výrobok, služba správnemu spotrebiteľovi a to na správnom mieste, v správnej kvalite, čase a za správnu cenu. Medzinárodný marketing (MM) zahŕňa marketingové aktivity súvisiace s umiestňovaním produktu mimo krajiny svojho pôvodu, orientuje sa na širšie dimenzie, než na dimenzie dom. trhu medzi miestom produkcie a miestom nákupu.
1. Medzinárodný marketing ako podnikatežská filozofia
MM je podnik. filozofia, kt. cieľom je uspokojovanie potrieb a prianí zákaz. na medzinár. trhoch. Úlohou MM stratégie je zaistenie optimalizácie firem. zdrojov a vyhľadávanie príležitostí na svet.2. Koncepcia MM | |
3. Globálny marketing
Nie je len budovanie nových dcérskych pobočiek spoločnosti, pobočiek a obchod. zastúpení v zahraničí, neznamená realizáciu marketingových aktivít rovnako bez výnimky na celom svete, neznamená dištancovanie sa od budovania lokálnych väzieb, neznamená zrieknutie sa národných zvláštností a hodnôt.4. Medzinárodný obchod nie je medzinárodný marketing.
Medzinárodný obchod sa spája s medzinárodným transferom tovaru a služieb. Napríklad sem patrí aj medzinárodný obchod realizovaný štátnymi inštitúciami v rámci zahraničnej pomoci. Medzinárodný systém obchodu:a) colné tarify- dovozné clá
b) dovozné limity - kvóty
c) embargo
d) regulácia devízovej výmeny
e) necolné bariéry - zaujatosť
Dôvody vstupu na zahraničné trhy:
-nové príležitosti na rozvoj podnikania, -nový zdroj zisku,-pomoc domácej ekonomike, -nové pracovné miesta, -podpora výskumu a vývoja org.
-atraktívnosť nových trhov a prostredia
-oslobodenie od cla a daní -príspevky na novo vytvorené miesta -príspevky na rekvalifikáciu prac.síl
-poskytnutie pozemku a infraštruktúry za symbol.cenu
Atraktívnosť trhu: PEST analýza: stabilné polit. a právne prostredie (stabilný polit.systém, polit.stabilita, kladný vzťah k zahr.firmám), ekon. prostredie (demog.údaje: počet obyv., dĺžka života, vzdelanie, zamestnanie, vysoká kúpyschopnosť obyv.),sociálno-kult.prostredie (životný štýl, náboženstvo), technolog. prostredie: (počet užívateľov internetu)
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod | Referát | 1 114 slov | |
Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod | Referát | 228 slov | |
Marketing v obchode | Referát | 1 154 slov | |
Marketing v cestovnom ruchu | Referát | 1 970 slov | |
Marketing služieb | Referát | 893 slov | |
Priamy marketing | Referát | 1 187 slov | |
Non profit marketing | Referát | 553 slov | |
Marketing | Učebné poznámky | 7 836 slov | |
Podstata teórie marketingu vzťahov so zákazníkmi | Referát | 1 436 slov | |
Medzinárodný marketing | Ostatné | 1 651 slov | |
32. Podstata marketingu a základné koncepcie marketingu | Referát | 1 833 slov | |
Podstata marketingu a základné koncepcie marketingu | Učebné poznámky | 716 slov | |
Regionálny marketing | Referát | 4 951 slov | |
Nový pohľad na spoločensko-ekonomickú podstatu marketingu v meniacom sa konkurenčnom prostredí | Referát | 603 slov | |
Marketing v hotelierstve | Referát | 1 181 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#tarify #30. Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod #Zaistenie potrieb zakaznika #Väzby vo vonkajšom prostredi #marketing #medzinarodny marketing #medzinárodný manažmentMarketing – štátnicové otázky
Diskusia: Medzinárodný marketing a medzinárodný obchod
Pridať nový komentárVygenerované za 0.028 s.