Marketingový plán vzor
Autor: ivka47
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 01.09.2010
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 646 slov
Počet zobrazení: 58 728
Počet zobrazení: 58 728
Tlačení: 1 523
Uložení: 1 653
Uložení: 1 653
Marketingový plán spoločnosti
K&M Corp., spol. s r. o.
Hlavnou činnosťou spoločnosti K&M Corp. je veľkoobchodný a maloobchodný predaj, ktorý sa zameriava na predaj PC zostáv a komponentov, notebookov a príslušenstva, monitorov, scanerov, tlačiarní, web camier, TV a strihových kárt, základných dosiek. Poslaním firmy K&M Corp. je predaj spoľahlivých počítačových zostáv, notebookov a značkových komponentov s vyváženým výkonom, pričom chceme poskytovať rýchly servis hardvéru a čiastočne aj softvéru s dohľadom na spokojnosť a vysokú prestíž zákazníka.
Cielom firmy K&M Corp., s. r. o. je spokojenie potrieb aj tých najnáročnejších zákazníkov v oblasti nami poskytovaných služieb,našim hlavným cieľom je uspokojiť potreby študentov všetkých ročníkov a fakúlt TU, a tým maximalizovať spokojnosť a vybudovať si dôveru voči nim.
Zhrnutie plánu:
- zabezpečiť a zvýšiť celkovú životnú úroveň a zabezepčiť určitý štandard prestíže v tomto smere (v dnešnej dobe je PC neoddeliteľnou súčasťou každého štúdia, zábavy a, z pohľadu informovanosti aj, života. Práve tento štandard využitia informačných technológií na získanie neobmedzeného prístupu k informáciam chceme dosiahnuť práve predajom dostupných a cenovo výhodných produktov.)
- dosiahnuť status v podnikateľskej spoločnosti (našou záujmovou skupinou sú študenti a ich spokojnosť. Práve tento okruh ľudí sa najrýchlejšie dokáže adaptovať v informačnej spoločnosti, a tým sa aj prispôsobiť jej rýchlemu rozvoju a trendom.)
- vysporiadať sa s úverom a zabezpečiť tak bezproblémový chod spoločnosti (výstavbu nových priestorov a ich vybavenie budeme hradiť na základe nízkoúročeného úveru poskytnutého študentkým pôžičkovým fondom a zároveň z kapitálu získaného darovacou zmluvou od TU a MŠSR).
Ciele vo vzťahu k zákazníkom
- reagovať na požiadavky zákazníkov (čo najpružnejšie sa prispôsobiť požiadavkám študentov a ich najrýchlejšia realizácia)
- široká ponuka produktov a služieb (produkty a služby, ktoré ponúkame sú v kompetencii našich zamestnancov ako aj partnerských spoločností)
- kvalita poskytovaných služieb (na základe partnerských spoločností a „mien“, ktoré už majú na trhu, môžeme zaručiť vysokú kvalitu služieb a produktov)
- cenové zvýhodnenie pre stálych klientov a bonusy pri väčšom odbere (pre stálych zákazníkov máme pripravené študentské zľavy vo výške 10% z celkovej sumy)
- naša cenová politika vychádza z cien konkurencie a z tradičných cien na danom trhu, kde budeme prihliadať hlavne na finančné možnosti študentov
- chceme sa zamerať hlavne na uspokojenie potrieb zákazníka (nižšie ceny, vyšší odbyt aj na úkor zníženia vlastného zisku)
Ciele vo vzťahu k zamestnancom
- vytvoriť kvalifikovaný, ústretový a priateľský kolektív ľudí
- motivovanie ku kvalitnejšiemu výkonu (odmeny, podnikové akcie, rekreačné pobyty)
- odmeňovanie na základe dobrých pracovných výsledkov
- zamestnanecké zľavy
- celoživotné vzdelávanie v danej oblasti
Ciele vo vzťahu k rozvoju podniku
I. etapa (1. – 2. rok podnikania):
- zabezpečiť dobré postavenie na trhu
- získať ďalšie finančné zdroje (z predaja a poskytovania služieb)
- zabezpečiť dobré vzťahy s dodávateľskými firmami
II. etapa (3. – 4. rok podnikania):
- zmenšiť podiel cudzích zdrojov na majetku
- zabezpečiť ďalšie vlastné priestory a rozšíriť prevádzku
III. etapa (5. rok podnikania):
- vytvoriť sieť pobočiek na Slovensku s podporou medzinárodných partnerov
Celkový ročný obrat našej firmy predtavuje cca 6,5 mil.slovenských korún ročne. Firma K&M Corp sa zameriava hlavne na predaj študentských balíkov, ktoré zahrňajú kvalitné PC zostavy s príslušenstvom za pomerne nízke ceny. Predaj týchto śtudentských balíkov tvorí 35% čo je 2 275000 z celkového obratu našej firmy
K&M Corp planuje na rok 2006 zvysiť obrat z 6,5 mil.slovenských korún o 100%
5. SITUAČNÁ ANALÝZA
a) Predpoklady
- Inflácia v r. 2006 bude 2% oproti predchádzajúcemu roku
- Rast miezd presiahne v spoločnosti v prognózovaných rokoch mieru inflácie o 2%
- V nasledujúcich rokoch sa nepredpokladajú žiadne investície do budov, či nových priestorov, predpokladá sa však zvýšenie investícií na propagačnú činnosť a získanie ďalších finančných zdrojov
b) Predaj (skutočnosť, prognóza)
Podnikateľské riziká
- nepresadenie sa na trhu, silná konkurencia, vysoké ceny
- nedostatok zákazníkov
- zvýšenie nákladov
- kurzové, trhové rizik
Podmienky na trhu sa pocas roka mozu menit či už je to sposobene Podnikatelskými rizikami alebo inými nepriaznivými vplyvmi ,preto je Náš marketingový plan dynamický.
K&M Corp., spol. s r. o.
Hlavnou činnosťou spoločnosti K&M Corp. je veľkoobchodný a maloobchodný predaj, ktorý sa zameriava na predaj PC zostáv a komponentov, notebookov a príslušenstva, monitorov, scanerov, tlačiarní, web camier, TV a strihových kárt, základných dosiek. Poslaním firmy K&M Corp. je predaj spoľahlivých počítačových zostáv, notebookov a značkových komponentov s vyváženým výkonom, pričom chceme poskytovať rýchly servis hardvéru a čiastočne aj softvéru s dohľadom na spokojnosť a vysokú prestíž zákazníka.
Cielom firmy K&M Corp., s. r. o. je spokojenie potrieb aj tých najnáročnejších zákazníkov v oblasti nami poskytovaných služieb,našim hlavným cieľom je uspokojiť potreby študentov všetkých ročníkov a fakúlt TU, a tým maximalizovať spokojnosť a vybudovať si dôveru voči nim.
Zhrnutie plánu:
- zabezpečiť a zvýšiť celkovú životnú úroveň a zabezepčiť určitý štandard prestíže v tomto smere (v dnešnej dobe je PC neoddeliteľnou súčasťou každého štúdia, zábavy a, z pohľadu informovanosti aj, života. Práve tento štandard využitia informačných technológií na získanie neobmedzeného prístupu k informáciam chceme dosiahnuť práve predajom dostupných a cenovo výhodných produktov.)
- dosiahnuť status v podnikateľskej spoločnosti (našou záujmovou skupinou sú študenti a ich spokojnosť. Práve tento okruh ľudí sa najrýchlejšie dokáže adaptovať v informačnej spoločnosti, a tým sa aj prispôsobiť jej rýchlemu rozvoju a trendom.)
- vysporiadať sa s úverom a zabezpečiť tak bezproblémový chod spoločnosti (výstavbu nových priestorov a ich vybavenie budeme hradiť na základe nízkoúročeného úveru poskytnutého študentkým pôžičkovým fondom a zároveň z kapitálu získaného darovacou zmluvou od TU a MŠSR).
- reagovať na požiadavky zákazníkov (čo najpružnejšie sa prispôsobiť požiadavkám študentov a ich najrýchlejšia realizácia)
- široká ponuka produktov a služieb (produkty a služby, ktoré ponúkame sú v kompetencii našich zamestnancov ako aj partnerských spoločností)
- kvalita poskytovaných služieb (na základe partnerských spoločností a „mien“, ktoré už majú na trhu, môžeme zaručiť vysokú kvalitu služieb a produktov)
- cenové zvýhodnenie pre stálych klientov a bonusy pri väčšom odbere (pre stálych zákazníkov máme pripravené študentské zľavy vo výške 10% z celkovej sumy)
- naša cenová politika vychádza z cien konkurencie a z tradičných cien na danom trhu, kde budeme prihliadať hlavne na finančné možnosti študentov
- chceme sa zamerať hlavne na uspokojenie potrieb zákazníka (nižšie ceny, vyšší odbyt aj na úkor zníženia vlastného zisku)
Ciele vo vzťahu k zamestnancom
- vytvoriť kvalifikovaný, ústretový a priateľský kolektív ľudí
- motivovanie ku kvalitnejšiemu výkonu (odmeny, podnikové akcie, rekreačné pobyty)
- odmeňovanie na základe dobrých pracovných výsledkov
- zamestnanecké zľavy
- celoživotné vzdelávanie v danej oblasti
Ciele vo vzťahu k rozvoju podniku
I. etapa (1. – 2. rok podnikania):
- zabezpečiť dobré postavenie na trhu
- získať ďalšie finančné zdroje (z predaja a poskytovania služieb)
- zabezpečiť dobré vzťahy s dodávateľskými firmami
II. etapa (3. – 4. rok podnikania):
- zmenšiť podiel cudzích zdrojov na majetku
- zabezpečiť ďalšie vlastné priestory a rozšíriť prevádzku
III. etapa (5. rok podnikania):
- vytvoriť sieť pobočiek na Slovensku s podporou medzinárodných partnerov
Celkový ročný obrat našej firmy predtavuje cca 6,5 mil.slovenských korún ročne. Firma K&M Corp sa zameriava hlavne na predaj študentských balíkov, ktoré zahrňajú kvalitné PC zostavy s príslušenstvom za pomerne nízke ceny. Predaj týchto śtudentských balíkov tvorí 35% čo je 2 275000 z celkového obratu našej firmy
K&M Corp planuje na rok 2006 zvysiť obrat z 6,5 mil.slovenských korún o 100%
5. SITUAČNÁ ANALÝZA
a) Predpoklady
- Inflácia v r. 2006 bude 2% oproti predchádzajúcemu roku
- Rast miezd presiahne v spoločnosti v prognózovaných rokoch mieru inflácie o 2%
- V nasledujúcich rokoch sa nepredpokladajú žiadne investície do budov, či nových priestorov, predpokladá sa však zvýšenie investícií na propagačnú činnosť a získanie ďalších finančných zdrojov
b) Predaj (skutočnosť, prognóza)
Podnikateľské riziká
- nepresadenie sa na trhu, silná konkurencia, vysoké ceny
- nedostatok zákazníkov
- zvýšenie nákladov
- kurzové, trhové rizik
Podmienky na trhu sa pocas roka mozu menit či už je to sposobene Podnikatelskými rizikami alebo inými nepriaznivými vplyvmi ,preto je Náš marketingový plan dynamický.
Podobné práce | Typ práce | Rozsah | |
---|---|---|---|
Štruktúra marketingového plánu | Referát | 141 slov | |
Podnikateľský plán, Prvé kroky začínajúcej firmy | Ostatné | 1 372 slov | |
Podnikateľský plán typy | Maturita | 303 slov | |
Reklamný plán a rozpočet | Ostatné | 232 slov | |
Podnikanie a podnikateľský plán | Referát | 1 749 slov | |
Podnikateľský plán – Salaš | Referát | 5 580 slov | |
Podnikateľský plán - Logistika, doprava | Referát | 2 122 slov | |
Podnikateľský plán – Kvetinárstvo | Referát | 6 645 slov | |
Marketingový plán, SWOT analýza | Referát | 682 slov | |
Manažment, Stratégia podniku, Podnikateľský plán | Referát | 1 091 slov |
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#podnikateľský plan restauracia #Vypracovaný podnikateľský plán #marketingovy plan vzor #podnikateľský plán kaviarne #Vypracovaný projekt na kvetinárstvo vzor #marketingovy plan #podnikatelsky plan - stavebna firma #finančný plán vzor #marketingovy plan podniku #podnikateľský plan #Marketingový plán - drogéria #ponuka služieb vzor #podnikatelsky zámer restauracia #Podnikatelsky plan agroturistika #podnikatelsky plan - drogeria #podnikateľský plán - reštaurácia #podnikateľský plán firmy #podnikatelsky plan reštauracie #mediálny mix #podnikateľsky plan -nechtové štúdioDiskusia: Marketingový plán vzor
Pridať nový komentárOdporúčame
Spoločenské vedy » Ekonómia
:: Aktuálne kurzy mien ECB
:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:
Vygenerované za 0.024 s.