Verejná prospešnosť
Autor: primak
Typ práce: Referát
Typ práce: Referát
Dátum: 01.03.2018
Jazyk:
Jazyk:
Rozsah: 114 slov
Počet zobrazení: 1 981
Počet zobrazení: 1 981
Tlačení: 152
Uložení: 147
Uložení: 147
VEREJNÁ PROSPEŠNOSŤ
- ciele legislatívy : predchádzať zneužitiu verejných prostriedkov a zabezpečiť ochranu súkromných zdrojov venovaných verejnosti
- v súčasnosti : poskytnúť daňové výhody pre verejnoprospešný účel ako súčasť ekonomiky blahobytu
- základný cieľ : zaistiť konzistentnosť daňových výhod a zúčtovateľnosti – VPO je záležitosťou fiškálnej regulácie
→ povzbudiť tok zdrojov pre MNO, upraviť vzťahy medzi štátom a MNO, upraviť vzťahy medzi MNO a verejnosťou
- princípy legislatívy :
- Štatút VP by mal byť dobrovoľný
- pre vykonávanie VP aktivít by nemal byť povinný
- VP organizáciám sa určité výhody, napr. daňové a fiškálne, bežne udeľujú
- VPO majú primeranú povinnosť spĺňať pravidlá zúčtovateľnosti
- Výhody a povinnosti sa vzťahujú na účely a kritériá a nie na právnu formu
- rozhodovací orgán : daňové úrady, jedno ministerstvo (SR), viac ministerstiev, súdy, komisia pre VP, vládny dekrét
Kľúčové slová
Vyhľadaj ďalšie študentské práce pre tieto populárne kľúčové slová:
#fyzika - kompletny 1. rocnik strednych skolMarketingové aplikácie
Ďalšie práce z rovnakej sady | Rozsah | |
---|---|---|
Marketing v obchode | 1 154 slov | |
Regionálny marketing | 4 951 slov | |
Marketing v cestovnom ruchu | 1 970 slov | |
Marketing v hotelierstve | 1 181 slov | |
Marketing kultúry | 1 818 slov | |
Marketing vo farmaceutickom priemysle | 1 851 slov | |
Marketing v poisťovníctve | 2 206 slov | |
Marketing v doprave | 567 slov | |
Marketing v športe | 557 slov | |
Verejná prospešnosť | 114 slov |
Diskusia: Verejná prospešnosť
Pridať nový komentárVygenerované za 0.027 s.