Diskusia: Reklama vs. Public relations (PR)

Slovenský jazyk » Žurnalistika

Autor: mata
Typ práce: Referát
Dátum: 02.01.2010
Jazyk: Slovenčina
Rozsah: 329 slov
Počet zobrazení: 10 333
Tlačení: 777
Uložení: 798

Diskusia (2 komentáre)

TIP: Zaregistruj sa a vystupuj pod vlastným Zones ID.

Zones ID: BrusicDmntov
Pridané: 15/11/2011 12:03
one year later

- Som Rasťo Piško a nudím sa.
- Ja som truhlik.len teraz nedávno vymenovaný za chief happiness officer- a prišiel som vám porozprávať : O všetkom, čo ma zaujíma a hnevá.. aktualne.sk

Ten, čo tancoval s vlkmi...

Ten, čo by mu mali zobrať občiansky preukaz /v krajinĕ sebevĕdomých Hrabalů a ... Páralů přezdívaný/ geniální dítĕ slovenské politické scény má – jak jsem jse nĕkde dočet – pravdu v tom, že:

[SU TO Obyčajní..(ľudia preškrtni a.. vyja3 svoj názor)]

myšlienok, ktoré si môže – ak chce – osvojiť – a pomerne rýchlo – každý, však, ale stať sa vyzretým, zrelým, nositeľom hodnôt – v nich obsiahnutých?! To chce čas, však?

. jeho plaču nad stratou názvu nerozumiem(-e?)
. my – v snahe uspokojiť rastúci dopyt po „neprofesionálnych“ politikoch – rozširujeme virtuálnu ponuku o spoluautora knihy: Podnik v roce 2001: Revoluce v podnikové kultuře, a

[Vy? ktorí...

Aj Vy môžete veľa zmeniť –
stačí sa len zamyslieť, a začať konať.]

talento-ľko som vám chcel..( JaroSlav gula ocami)

–––––––––––––––––– inšpirované ProAct People no. 1 +

P.S.: Mimochodom, kolegovia, čítali ste už augustové číslo časopisu Forbes | Fórum | Myšlienky | O starnutí: konkrétne tú od RABINa NACHMANa Z BRACLAVI? OK, OK, a ktorým našim / Vašim príslovím by ste ju interpretovali?
Zones ID: BrusicDmntov
Pridané: 17/11/2010 13:37
*Blog redakcie Živé.svk

a ty si kto?
nie, nie, ja som niekto.

A ten niekto raz povedal:

Please excuse my Spanglish, amigos.

Im here update you on( ja)( ty)( my)

Predminulý týždeň, pamätám si NATO, akoby to bolo predvčerom, som sa v zones.sk dočítal, „morálka má na Slovensku hlboké korene, a preto ..( autorka ) verí, že čoskoro dozrie doba a bude možné prediskutovať mnohé sporné problémy“ z oblasti PR, resp. jej etiky, aj na Slovensku, a minulý týždeň, pamätám si NATO, akoby to bolo včera, pán Tupý, PhD., na svojom blogu napísal, slovenskí študenti sú ešte stále akoby „ustrnutí v komunizme“, a dnes

milé čtenářky [milí čtenáři [x]]

dnes sme sa tu zišli (na mimoriadnej schôdzi AK RPR), aby sme operatívne* prerokovali sťažnosť na náborový leták pracovnej agentúry Eddy: „Aj pre Vás mám[e] voľné miesta...

Ale najprv trocha histórie: Rada pre reklamu (RPR) je orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy … Zadávatelia reklamy, združenia reklamných agentúr a médií ju /RPR, r. 1995/ spolu – podľa vzoru vyspelých európskych štátov – vytvorili s cieľom ochraňovať dobré meno reklamy tým, že za etickú reklamu bude považovať len reklamu čestnú, decentnú, legálnu a pravdivú – toľko ref.
Od svojho vzniku Komisia zverejnila 3 nálezy smerodajné pre naše dnešné zasadnutie: 1. sa týkal billboardovej kampane „Prácu u nás si užijete“ spoločnosti InfoWork, spol. s r.o. a bol pozitívny, 2. vety „Peniaze na drevo“ v náborovom letáku spoločnosti 1. PERSONÁLNA A SPRÁVCOVSKÁ s.r.o. (predtým EDYMAX GROUP s.r.o.) a bol negatívny, a 3. lotty s.r.o.

A teraz, ak dovolíte, prejdem priamo k sťažnosti, ktorú sme obdržali včera – citujem:
Dňa 29.9.t.r. ma v priestoroch nášho ÚP zaujala pekná kôpka nachystaných reklamných letáčikov

Zadávateľ: EDY-MAX Group a.s.
Agentúra: [novovzniknutá] ADVERTISING s.r.o.
Médium: Leták

nielen množstvom, nielen nedomysleným nápadom zviesť na na vyzývavo mohutnej retrovlne, ale hlavne vyhlásením, že prvou (z hľadiska dôležitosti, významu, potreby a pod.) výhodou „zamestnania prostredníctvom agentúry Eddy personnel services v porovnaní s mnohými konkurenčnými agentúrami“ je „legálne zamestnanie na základe pracovnej zmluvy spolu s odvodmi štátu“, ktoré sa mi vidí, no povedzme, že priodvážne, a to hneď z dvoch dôvodov:

a) platná pracovná zmluva, odvody v plnej výške a mzda na účet zamestnanca patria už dve desaťročia medzi tri všeobecne najuznávanejšie, a najustálenejšie spôsoby konania každej lepšej agentúry práce, a preto (v našej komunite už dlhšie prevláda názor, že každá, zdôrazňujem) každá pracovná a/lebo personálna agentúra – ktorá „osobnostne“ zlyháva v danej oblasti – by si zaslúžila výmaz nielen z registra ÚPSVaR, ale aj z Obchodného registra SR, takže aká výhoda...

b) zvolené slovné spojenie „v porovnaní s mnohými konkurenčnými agentúrami“ síce nijako nevybočuje z bežne využívanej reklamnej stratégie „degradovania“ konkurenčného výrobku (prášok X vs. bežný prací prášok) alebo služby, ale napr. v porovnaní s reklamným šotom GENERALI Slovensko [neutekame] vyznieva – z viacerých pohľadov – maximálne dehonestujúco nielen pre zadávateľa, zhotoviteľa, ale aj pre reklamu ako takú, si myslím, a preto ho nemôžem nazvať inak, ako „ nie celkom šťastnou voľbou“, a svoje hodnotenie neopieram iba o celkový umelecký dojem, ale aj o tento (objektívny) fakt: v zozname dlžníkov Sociálnej poisťovne k 9.9.2010 figuruje aj firma (pôvodne EDYMAX GROUP s.r.o., od 14.2.2008 1. PERSONÁLNA A SPRÁVCOVSKÁ s.r.o. so sídlom vo Veľkom Krtíši, potom vo Zvolene, teraz???) pôvodne robiaca nábory cez náborové centrá Edymaxu, takže aká konkurencia...

Aj preto sa domnievam, že predmetný leták je pravdepodobne v rozpore s ustanovením bodu 3, čl. 10, časti II, bodu 2, čl. 14, časti II a bodu 1, čl. 18, časti II Etického kódexu reklamnej praxe platného na území Slovenskej republiky od 1. júna 2010, a týmto žiadam Arbitrážnu komisiu o (Autor tu použil slovo) precedentné (a zrejme mal na mysli také) vyjadrenie (ktoré by ešte viac prehĺbilo výchovno-vzdelávací proces v Európe.) k ďalšiemu spornému konceptu RK z prostredia pracovno-poradenských agentúr.

*Blog redakcie Živé.sk
Toľkoto sťažnosť. Hmm, otváram diskusiu.

WavyG /pred 2 rokmi

In the United States, „Packy“ or „Paki“ is not a racial slur-- and it certainly was not commonly known in the late 70s – early 80s. In this case, it is obviously supposed to be a reference to the term „pachyderm“ meaning elephant.



Odporúčame

Slovenský jazyk » Žurnalistika

:: KATEGÓRIE – Referáty, ťaháky, maturita:

Vygenerované za 0.017 s.
Zavrieť reklamu