Pedagogika – Referáty, Ťaháky, Poznámky, Maturita
Názov práce | Typ práce | Rozsah | Dátum | Škola | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Druhy skúšok a ich psychologické aspekty | Referát | 693 slov | 3 986 | 359 | 367 | 24.05.2015 | SŠ | |
Funkcie skúšania a hodnotenia učebných výkonov žiakov | Referát | 577 slov | 7 386 | 449 | 487 | 24.05.2015 | SŠ | |
Najčastejšie chyby v procese hodnotenia | Referát | 194 slov | 5 646 | 501 | 467 | 24.05.2015 | SŠ | |
Duševné zdravie a relaxačná hudba | Referát | 347 slov | 4 374 | 372 | 383 | 18.02.2015 | SŠ | |
Svetový deň duševného zdravia (10. október) | Referát | 300 slov | 4 682 | 332 | 378 | 18.02.2015 | SŠ | |
Metódy rozvoja tvorivosti žiakov | Referát | 1 207 slov | 12 615 | 595 | 724 | 17.02.2015 | SŠ | |
Výchovno - vzdelávací proces v kresťanskej škole | Učebné poznámky | 712 slov | 5 225 | 372 | 396 | 08.12.2014 | SŠ | |
Aktivizácia a motivácia žiakov na vyučovaní | Učebné poznámky | 841 slov | 16 037 | 594 | 660 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vzťah učiteľ – žiak | Učebné poznámky | 1 391 slov | 14 960 | 589 | 675 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický výskum, cieľ, druhy | Učebné poznámky | 1 797 slov | 12 768 | 593 | 560 | 08.12.2014 | SŠ | |
Významní pedagógovia v slovenských dejinách | Učebné poznámky | 2 127 slov | 10 198 | 513 | 507 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam správnej výchove | Učebné poznámky | 1 862 slov | 5 330 | 395 | 435 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovné činitele, rodina, škola, sociálne prostredie | Učebné poznámky | 2 591 slov | 20 406 | 620 | 820 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam kresťanských pedagógov | Učebné poznámky | 1 661 slov | 4 205 | 371 | 382 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovno-vzdelávacia sústava a inštitúcie | Učebné poznámky | 1 824 slov | 9 789 | 513 | 498 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktické formy, vyučovacia hodina a jej štruktúra | Učebné poznámky | 2 660 slov | 26 950 | 645 | 647 | 08.12.2014 | SŠ | |
Metódy pedagogickej diagnostiky a hodnotenia žiakov | Učebné poznámky | 3 037 slov | 39 001 | 1 175 | 939 | 08.12.2014 | SŠ | |
Hodnotenie vo výchovno-vzdelávacom procese | Učebné poznámky | 3 627 slov | 26 082 | 669 | 727 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie prostriedky | Učebné poznámky | 4 789 slov | 20 243 | 618 | 614 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam J. A. Komenského | Učebné poznámky | 1 776 slov | 14 006 | 633 | 559 | 08.12.2014 | SŠ | |
Klasifikácia vyučovacích metód | Učebné poznámky | 1 225 slov | 100 151 | 1 848 | 1 495 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktická analýza učiva | Učebné poznámky | 1 918 slov | 19 726 | 626 | 615 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie zásady | Učebné poznámky | 1 008 slov | 17 725 | 622 | 669 | 08.12.2014 | SŠ | |
Obsah vzdelávania (OV) | Učebné poznámky | 2 782 slov | 13 634 | 498 | 570 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovací proces | Učebné poznámky | 751 slov | 13 012 | 591 | 614 | 08.12.2014 | SŠ | |
John Friedrich Herbart | Učebné poznámky | 377 slov | 9 052 | 665 | 703 | 08.12.2014 | SŠ | |
Johann Heinrich Pestalozzi | Učebné poznámky | 519 slov | 13 437 | 800 | 818 | 08.12.2014 | SŠ | |
J. J. Rousseau | Učebné poznámky | 444 slov | 12 304 | 733 | 631 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický systém Johna Locka | Učebné poznámky | 377 slov | 6 956 | 424 | 451 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogické smery 20. storočia | Učebné poznámky | 297 slov | 9 016 | 606 | 585 | 08.12.2014 | SŠ | |
Začiatky pedagogickej teórie v Grécku | Učebné poznámky | 1 517 slov | 4 285 | 377 | 386 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchova a školstvo v starom Grécku | Učebné poznámky | 287 slov | 4 740 | 355 | 398 | 08.12.2014 | SŠ | |
Prvotnopospolná spoločnosť | Učebné poznámky | 535 slov | 5 941 | 459 | 437 | 08.12.2014 | SŠ | |
Charakteristika vyučovacích koncepcií | Učebné poznámky | 1 876 slov | 20 866 | 675 | 695 | 08.12.2014 | SŠ | |
Hlavné princípy alter. systému Rogersa | Učebné poznámky | 3 655 slov | 6 114 | 390 | 384 | 08.12.2014 | SŠ | |
Alternatívne školstvo – AŠ | Učebné poznámky | 270 slov | 5 472 | 350 | 382 | 08.12.2014 | SŠ | |
Modernizácia obsahu vzdelávania | Učebné poznámky | 225 slov | 4 146 | 271 | 311 | 08.12.2014 | SŠ | |
Uplatňovanie humanistických princípov vo vzdelávaní a výchove postihnutých detí | Učebné poznámky | 394 slov | 3 885 | 241 | 281 | 08.12.2014 | SŠ | |
KEMSAK | Učebné poznámky | 107 slov | 34 329 | 1 638 | 1 670 | 08.12.2014 | SŠ | |
Koncepcia tvorivo humanistického systému (THV systém) | Učebné poznámky | 287 slov | 11 626 | 732 | 692 | 08.12.2014 | SŠ | |
Kresťanská škola | Učebné poznámky | 104 slov | 4 095 | 295 | 342 | 08.12.2014 | SŠ | |
Humanizácia a demokratizácia | Učebné poznámky | 456 slov | 5 672 | 385 | 502 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogika a vedy | Učebné poznámky | 854 slov | 5 437 | 330 | 357 | 08.12.2014 | SŠ | |
Sústava PG vied | Učebné poznámky | 388 slov | 5 276 | 361 | 387 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogika - vypracované otázky | Referát | 4 098 slov | 43 646 | 1 185 | 1 077 | 16.11.2013 | SŠ | |
Pedagogika - 1.ročník | Učebné poznámky | 6 143 slov | 14 585 | 697 | 589 | 13.08.2013 | SŠ | |
Metodika edukačných činností - 1.ročník | Učebné poznámky | 1 605 slov | 9 082 | 541 | 536 | 13.08.2013 | SŠ | |
Telovýchovné a technické zariadenia, náradie a náčinie | Referát | 500 slov | 18 940 | 990 | 1 051 | 10.07.2013 | SŠ | |
Metodika tvorby a realizácie animačných programov pre mládež | Referát | 479 slov | 3 919 | 353 | 389 | 08.07.2013 | SŠ | |
Metodika animácie pre deti a mládež | Referát | 2 081 slov | 10 466 | 493 | 502 | 05.04.2020 | SŠ |
Pedagogika – kolekcie
Názov kolekcie v kategórii Pedagogika | Kategória | |
---|---|---|
Táborové zoznamovacie hry | Pedagogika | |
Vypracované otázky pre odbor Učiteľstvo pre materské školy (MŠ) | Pedagogika | |
Učebné poznámky z pedagogiky | Pedagogika |
Pedagogika – populárne kľúčové slová pre vyhľadávanie
#odborno-metodický problém pedagogickej činnosti #posudok na žiaka vzor #vzťah didaktických zásad a organizačných foriem #modulove usporiadanie uciva #vypracovaná kazuistika #kazuistika vzor #3 Klasifikácia metód založená na teóriách učenia #didaktické zásady v MŠ #sebareflexia učiteľa - vzor #týždenný edukačný plán pre mš #metody vychovy kemsak #význam a funkcia jednotlivých fáz edukačnej aktivity #vyucovacie metody #testy opatrovatelstvo #projektovanie vyučovacieho procesu #hodnotenie pedagogickej praxe v mš #zápisnica z pedagogickej porady v materskej škole #inovačné metódy vo vyučovaní #kazuistika žiaka, príklady #prípravy v mš #3. Školská sústava a činitele, ktoré ju ovplyvňujú #motivačný list na pozíciu sociálneho pracovníka #blokové vyučovanie #motivačný list učiteľka v materskej škole #identifikácia jednotlivých zložiek systému vyučovania #aktivizačné metódy #práva dieťaťa na rešpektovanie jeho učebného štýlu #vyučovacia jednotka #ako sa píše kazuistika #Vseobecnodidakticke metody #aktivizácia seniorov v sociálnych zariadeniach #Kazuistika sociálneho klienta #učebné štýly a metódy vyučovacieho procesu #predmet a úlohy pedagogiky #ciele vyučovacieho procesu, učivo, vzdelávacie štandardy #Metódy sociálnej práce #didaktické hry pre mentalne postihnutych #materska a zakladna skola ic ciele a funkcie #individuálne,skupinové,hromadné vyučovanie #kľúčové kompetencie žiakov vo vyučovacom procese #•Významné osobnosti dejín predškolskej pedagogiky #vekové osobitosti prežívania choroby #aktivizujuce vyučovacie metody #prípadová štúdia žiaka #sebareflexia z pedagogickej praxe #etický problém a etická dilema v sociálnej práci #pedagogická psychológia zelina #individuálny plán klienta #Terénna sociálna práca - esej #Vypracovaný projekt pre socialnu pracu vzorPedagogika – najčítanejšie práce za včera
Vygenerované za 0.033 s.