Pedagogika – Referáty, Ťaháky, Poznámky, Maturita
Názov práce | Typ práce | Rozsah | Dátum | Škola | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Druhy skúšok a ich psychologické aspekty | Referát | 693 slov | 3 954 | 351 | 364 | 24.05.2015 | SŠ | |
Funkcie skúšania a hodnotenia učebných výkonov žiakov | Referát | 577 slov | 7 267 | 440 | 479 | 24.05.2015 | SŠ | |
Najčastejšie chyby v procese hodnotenia | Referát | 194 slov | 5 600 | 495 | 462 | 24.05.2015 | SŠ | |
Duševné zdravie a relaxačná hudba | Referát | 347 slov | 4 327 | 366 | 378 | 18.02.2015 | SŠ | |
Svetový deň duševného zdravia (10. október) | Referát | 300 slov | 4 637 | 326 | 373 | 18.02.2015 | SŠ | |
Metódy rozvoja tvorivosti žiakov | Referát | 1 211 slov | 12 448 | 582 | 716 | 17.02.2015 | SŠ | |
Výchovno - vzdelávací proces v kresťanskej škole | Učebné poznámky | 712 slov | 5 183 | 367 | 387 | 08.12.2014 | SŠ | |
Aktivizácia a motivácia žiakov na vyučovaní | Učebné poznámky | 841 slov | 15 912 | 590 | 654 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vzťah učiteľ – žiak | Učebné poznámky | 1 391 slov | 14 787 | 582 | 669 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický výskum, cieľ, druhy | Učebné poznámky | 1 797 slov | 12 578 | 585 | 550 | 08.12.2014 | SŠ | |
Významní pedagógovia v slovenských dejinách | Učebné poznámky | 2 127 slov | 10 085 | 507 | 499 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam správnej výchove | Učebné poznámky | 1 862 slov | 5 283 | 388 | 430 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovné činitele, rodina, škola, sociálne prostredie | Učebné poznámky | 2 591 slov | 20 128 | 608 | 802 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam kresťanských pedagógov | Učebné poznámky | 1 661 slov | 4 175 | 362 | 376 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchovno-vzdelávacia sústava a inštitúcie | Učebné poznámky | 1 824 slov | 9 701 | 505 | 490 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktické formy, vyučovacia hodina a jej štruktúra | Učebné poznámky | 2 660 slov | 26 632 | 633 | 636 | 08.12.2014 | SŠ | |
Metódy pedagogickej diagnostiky a hodnotenia žiakov | Učebné poznámky | 3 037 slov | 38 240 | 1 131 | 908 | 08.12.2014 | SŠ | |
Hodnotenie vo výchovno-vzdelávacom procese | Učebné poznámky | 3 627 slov | 25 784 | 658 | 717 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie prostriedky | Učebné poznámky | 4 789 slov | 19 909 | 606 | 607 | 08.12.2014 | SŠ | |
Význam J. A. Komenského | Učebné poznámky | 1 776 slov | 13 832 | 622 | 550 | 08.12.2014 | SŠ | |
Klasifikácia vyučovacích metód | Učebné poznámky | 1 225 slov | 98 206 | 1 797 | 1 466 | 08.12.2014 | SŠ | |
Didaktická analýza učiva | Učebné poznámky | 1 918 slov | 19 528 | 613 | 604 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovacie zásady | Učebné poznámky | 1 008 slov | 17 395 | 609 | 658 | 08.12.2014 | SŠ | |
Obsah vzdelávania (OV) | Učebné poznámky | 2 782 slov | 13 505 | 489 | 563 | 08.12.2014 | SŠ | |
Vyučovací proces | Učebné poznámky | 751 slov | 12 884 | 584 | 605 | 08.12.2014 | SŠ | |
John Friedrich Herbart | Učebné poznámky | 377 slov | 8 968 | 658 | 693 | 08.12.2014 | SŠ | |
Johann Heinrich Pestalozzi | Učebné poznámky | 519 slov | 13 325 | 789 | 809 | 08.12.2014 | SŠ | |
J. J. Rousseau | Učebné poznámky | 444 slov | 12 225 | 727 | 621 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogický systém Johna Locka | Učebné poznámky | 377 slov | 6 870 | 414 | 445 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogické smery 20. storočia | Učebné poznámky | 297 slov | 8 942 | 602 | 578 | 08.12.2014 | SŠ | |
Začiatky pedagogickej teórie v Grécku | Učebné poznámky | 1 517 slov | 4 255 | 373 | 380 | 08.12.2014 | SŠ | |
Výchova a školstvo v starom Grécku | Učebné poznámky | 287 slov | 4 699 | 349 | 395 | 08.12.2014 | SŠ | |
Prvotnopospolná spoločnosť | Učebné poznámky | 535 slov | 5 870 | 449 | 433 | 08.12.2014 | SŠ | |
Charakteristika vyučovacích koncepcií | Učebné poznámky | 1 876 slov | 20 659 | 664 | 682 | 08.12.2014 | SŠ | |
Hlavné princípy alter. systému Rogersa | Učebné poznámky | 3 655 slov | 5 984 | 382 | 380 | 08.12.2014 | SŠ | |
Alternatívne školstvo – AŠ | Učebné poznámky | 270 slov | 5 407 | 342 | 376 | 08.12.2014 | SŠ | |
Modernizácia obsahu vzdelávania | Učebné poznámky | 225 slov | 4 106 | 265 | 304 | 08.12.2014 | SŠ | |
Uplatňovanie humanistických princípov vo vzdelávaní a výchove postihnutých detí | Učebné poznámky | 394 slov | 3 832 | 236 | 275 | 08.12.2014 | SŠ | |
KEMSAK | Učebné poznámky | 107 slov | 33 876 | 1 611 | 1 640 | 08.12.2014 | SŠ | |
Koncepcia tvorivo humanistického systému (THV systém) | Učebné poznámky | 287 slov | 11 492 | 718 | 682 | 08.12.2014 | SŠ | |
Kresťanská škola | Učebné poznámky | 104 slov | 4 063 | 290 | 336 | 08.12.2014 | SŠ | |
Humanizácia a demokratizácia | Učebné poznámky | 456 slov | 5 616 | 381 | 497 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogika a vedy | Učebné poznámky | 854 slov | 5 403 | 324 | 353 | 08.12.2014 | SŠ | |
Sústava PG vied | Učebné poznámky | 388 slov | 5 238 | 358 | 381 | 08.12.2014 | SŠ | |
Pedagogika - vypracované otázky | Referát | 4 098 slov | 43 363 | 1 166 | 1 064 | 16.11.2013 | SŠ | |
Pedagogika - 1.ročník | Učebné poznámky | 6 143 slov | 14 459 | 690 | 582 | 13.08.2013 | SŠ | |
Metodika edukačných činností - 1.ročník | Učebné poznámky | 1 605 slov | 8 973 | 536 | 534 | 13.08.2013 | SŠ | |
Telovýchovné a technické zariadenia, náradie a náčinie | Referát | 500 slov | 18 715 | 978 | 1 039 | 10.07.2013 | SŠ | |
Metodika tvorby a realizácie animačných programov pre mládež | Referát | 479 slov | 3 881 | 350 | 385 | 08.07.2013 | SŠ | |
Metodika animácie pre deti a mládež | Referát | 2 081 slov | 10 380 | 489 | 493 | 05.04.2020 | SŠ |
Pedagogika – kolekcie
Názov kolekcie v kategórii Pedagogika | Kategória | |
---|---|---|
Táborové zoznamovacie hry | Pedagogika | |
Vypracované otázky pre odbor Učiteľstvo pre materské školy (MŠ) | Pedagogika | |
Učebné poznámky z pedagogiky | Pedagogika |
Pedagogika – populárne kľúčové slová pre vyhľadávanie
#odborno-metodický problém pedagogickej činnosti #posudok na žiaka vzor #vzťah didaktických zásad a organizačných foriem #modulove usporiadanie uciva #vypracovaná kazuistika #kazuistika vzor #3 Klasifikácia metód založená na teóriách učenia #didaktické zásady v MŠ #sebareflexia učiteľa - vzor #týždenný edukačný plán pre mš #metody vychovy kemsak #význam a funkcia jednotlivých fáz edukačnej aktivity #vyucovacie metody #testy opatrovatelstvo #projektovanie vyučovacieho procesu #hodnotenie pedagogickej praxe v mš #inovačné metódy vo vyučovaní #zápisnica z pedagogickej porady v materskej škole #kazuistika žiaka, príklady #prípravy v mš #3. Školská sústava a činitele, ktoré ju ovplyvňujú #motivačný list na pozíciu sociálneho pracovníka #blokové vyučovanie #motivačný list učiteľka v materskej škole #identifikácia jednotlivých zložiek systému vyučovania #práva dieťaťa na rešpektovanie jeho učebného štýlu #aktivizačné metódy #vyučovacia jednotka #ako sa píše kazuistika #Vseobecnodidakticke metody #aktivizácia seniorov v sociálnych zariadeniach #Kazuistika sociálneho klienta #učebné štýly a metódy vyučovacieho procesu #predmet a úlohy pedagogiky #ciele vyučovacieho procesu, učivo, vzdelávacie štandardy #Metódy sociálnej práce #didaktické hry pre mentalne postihnutych #materska a zakladna skola ic ciele a funkcie #individuálne,skupinové,hromadné vyučovanie #kľúčové kompetencie žiakov vo vyučovacom procese #•Významné osobnosti dejín predškolskej pedagogiky #vekové osobitosti prežívania choroby #aktivizujuce vyučovacie metody #prípadová štúdia žiaka #sebareflexia z pedagogickej praxe #etický problém a etická dilema v sociálnej práci #pedagogická psychológia zelina #Terénna sociálna práca - esej #Vypracovaný projekt pre socialnu pracu vzor #individuálny plán klientaPedagogika – najčítanejšie práce za včera
Vygenerované za 0.066 s.